مسدود سازی ادرس های دریافت کننده Tornado Cash توسط اوه

مسدود سازی اوه
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 341 نفر

اوه تأیید کرده است که لیست ممنوعیت ارائه شده توسط TRM Labs شامل کیف پول‌های اتریوم است که با ۰.۱ ETH از طریق Tornado Cash پاک شده بودند. آدرس‌های کیف پول پرچم‌گذاری‌شده نادرست اکنون از آدرس‌های «تحریم‌شده» حذف شده‌اند و دوباره می‌توانند به سایت اوه متصل شوند.

ممنوعیت صادر شده توسط اوه فقط کاربران را از تعامل با رابط وب میزبان IPFS برای پروتکل Aave منع کرد. کاربران همچنان می‌توانند از طریق CLI وصل شوند یا قسمت جلویی را برای میزبانی در محیط‌هایشان جدا کنند. در حالی که این برای کسانی که انتظار داشتند بتوانند از یک رابط کاربری تمیز استفاده کنند بسیار ایده آل نبود، اما به این معنی بود که همه هنوز به نوعی به سرمایه خود دسترسی دارند.

با این موضوع که در آخر هفته اتفاق افتاد، CryptoSlate نتوانسته است پاسخی به درخواست‌های نظر از Aave دریافت کند. با این حال، حساب رسمی توییتر Aave یک اطلاعیه هشت توییتی در رابطه با این موضوع منتشر کرد.

همانطور که CryptoSlate در روز شنبه گزارش داد، Aave تأیید کرد که API آزمایشگاه های TRM مسئول ممنوعیت کاربران متصل به Tornado Cash است. گفته می‌شود که اقدام برای افزودن API «یکپارچه‌سازی  هم حیاتی و هم فوری بود» بوده است.

پاسخ مستقیم اوه به ممنوعیت قربانیان حمله Tornado cash، تأیید این بود که این موضوع را “کاهش” داده است.

“تیم این مسائل را با رسیدگی فوری به این موضوع کاهش داد و ما همچنان به ارزیابی کاهش ریسک مسئول و منطقی با توجه به شرایط ادامه می دهیم.”

Aave در یک بیانیه آینده نگر اعلام کرد:

تیم اوه به نوآوری خود ادامه خواهد داد. ما جامعه را تشویق می کنیم که درگیر باقی بماند و فعالانه برای تامین مالی باز و منصفانه مبارزه کند.”

سرعتی که Aave توانست آدرس‌های بی‌گناه را واکنش نشان دهد قابل ستایش است. با این حال، تحریم آدرس‌ها بدون اطلاع از ارتباط آنها با فعالیت‌های غیرقانونی، یک سابقه بالقوه خطرناک ایجاد می‌کند.

CryptoSlate خطوط ارتباطی باز با آزمایشگاه های TRM ایجاد کرده است و به روز رسانی های بیشتری را ارائه خواهد کرد

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx