علاقه صندوق های سرمایه گذاری بازنشستگی به خرید ارز دیجیتال

علاقه صندوق های بازنشستگی به خرید ارزدیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 390 نفر

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، علیرغم ضررهای ناشی از بازار نزولی، صندوق های بازنشستگی در سرتاسر آمریکای شمالی همچنان نسبت به ارزهای دیجیتال صعودی هستند

WSJ گزارش می دهد که این علاقه در شرکت مدیریت دارایی VanEck منعکس شده است. با این حال، شرایط رکود بازار در سال ۲۰۲۲، مدیران صندوق‌های بازنشستگی را به این فکر انداخته است که آیا سرمایه‌گذاری در رمزارزهای خود را دو برابر کنند یا کنار بروند.

یک صندوق بازنشستگی برای آتش نشانان مستقر در هیوستون در اکتبر گذشته ۲۵ میلیون دلار به بیت کوین و اتر اختصاص داد، اما بیش از نیمی از ارزش خود را به دلیل بازار نزولی از دست داد. با این حال، رهبری در صندوق ۵ میلیارد دلاری هیوستون ماهیت سرمایه گذاری خود را درک کردند. آجیت سینگ، رئیس سرمایه گذاری صندوق امداد و بازنشستگی آتش نشانان هیوستون، به WSJ گفت: “نوسانات بزرگ انتظار می رود.”

سایر صندوق های بازنشستگی بازار نزولی را فرصتی برای سرمایه گذاری بیشتر می دانند. یکی از مدیران سرمایه‌گذاری  مستقر در ویرجینیا به WSJ گفت: بازدهی جذاب‌تر است، زیرا افراد کمتری مایل به سرمایه‌گذاری در کریپتو در زمستان هستند. این صندوق بازنشستگی در نفع پلیس در فیرفکس ۶.۶ میلیارد دلار برای حدود ۳۰۰۰۰ نفر در اختیار دارد و ۴.۵ درصد از دارایی های آنها را در ارزهای دیجیتال نگهداری می کند.

با این حال، همه صندوق‌های بازنشستگی نمی‌توانند با نوسانات ارزهای دیجیتال مقابله کنند. صندوق ۳۰۰ میلیارد دلاری برای معلمان در کالیفرنیا به دلیل ریسک بالا از پرداخت های رمزنگاری اجتناب می کند.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx