شبکه آکالا به دنبال حل بحران با توکن سوزی

شبکه آکالا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

توکن سوزی شبکه آکالا

شبکه آکالا برای کمک به استیبل کوین خود برای بازیابی برابری با دلار پس از حمله آخر هفته گذشته، روش توکن سوزی را پیشنهاد کرده است.

آکالا می تواند برای برابر کردن نرخ aUSD با دلار آمریکا توکن سوزی انجام دهد. در پیشنهادی که در ۱۵ آگوست منتشر شد، عضو انجمن Dotverse پیشنهاد یک رفراندوم را برای تصمیم‌گیری در مورد سوزاندن بخشی از عرضه سکه ثابت دلار آمریکا ارائه کرد.

اگر رفراندوم موفق شود، با بازگرداندن آن وجوه به پروتکل هونزون، ۱.۳ میلیارد دلار آمریکا که به اشتباه ضرب شده بود، سوزانده مب شود. همچنین ۴.۲ میلیون دلار آمریکا که هنوز در استخر پاداش iBTC/aUSD  هستند را به همان روش می سوزاند. بر اساس این پیشنهاد این اقدام به حل مشکل نا برابری استیبل کوین این شبکه و ادامه عملیات ان کمک خواهد کرد.

توکن سوزی فعلا حمایت جامعه را به دست آورده است. با این حال، برخی از کاربران تمایل به کسب اطلاعات بیشتر قبل از اجرای این طرح را کرده اند. یکی از افراد درگیر در این پروژه، Bette7، تأیید کرد که «ردیابی‌های بیشتری از بودجه‌های بیشتر در حال انجام است» تا به تصمیمات بازیابی کمک کند.

شبکه آکالا دیروز، ۱۴ آگوست، از طریق یک آسیب پذیری مورد سوء استفاده قرار گرفت که به مهاجم اجازه داد ۱.۳ میلیارد دلار را از طریق استیبل کوین این شبکه یعنی aUSD به سرقت ببرد. مهاجم آن توکن ها را با ارزهای دیجیتال مختلف، از جمله توکن بومی ACA پروژه، مبادله کرد.

این رویدادها باعث شده است که ارزش استیبل کوین شبکه آکالا یعنی aUSD  به صفر برسد. علاوه بر این، شبکه آکالا در حال حاضر مسدود است.

کاربرد Acala

شبکه اکالا به عنوان یک هاب DeFi برای پولکادات عمل می کند.همچنین aUSD به عنوان یک استیبل کوین واقعی برای شبکه پولکادات و بلاک چین های مرتبط عمل می کند. به این ترتیب، لازم است پروژه برای از سرگیری فعالیت، استیبل کوین خود را احیا کند.

آکالا اولین استیبل کوینی نیست که امسال با یک بحران بد مواجه شده است. ترا (لونا) که شاهد کاهش ارزش سریع کوین TerraUSD خود در ماه مه بود، به طور مشابه یک توکن سوزی را به عنوان راه حل پیشنهاد کرد. با این حال، آن راه حل و راه حل های دیگر شکست خوردند و این دارایی در نهایت سقوط کرد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx