تاسیس پلتفرم معاملات ارز دیجیتال توسط کارگزاری بزرگ برزیل

برزیل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 474 نفر

کارگزار بزرگ برزیلی XP جدیدترین شرکت مالی در این کشور است که به مشتریان خود امکان تجارت ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد و پلتفرم Xtage امروز راه اندازی شد.

مدیران XP امروز صبح در نیویورک زنگ افتتاح صرافی نزدک را به صدا درآوردند واعلام کردند که این پلتفرم اکنون برای کاربران اپلیکیشن موبایل آن که می‌خواهند بیت کوین و اتر معامله کنند فعال است.

مارکوس هوری، مدیرعامل Xtage در مراسم افتتاحیه اعلام کرد، مشتریان XP می‌توانند با استفاده از همان اپلیکیشنی که قبلاً از آن استفاده می‌کردند، ارزهای دیجیتال را معامله کنند. هوری گفت که این شرکت “تنها درخواست” از مشتریان خود برای شروع سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در اکوسیستم موجود XP دریافت کرد و خاطرنشان کرد که آنها به دنبال همکاری با شرکتی بودند که قبلاً بیشتر سرمایه گذاری های خود را در آن انجام داده بودند.

XP بیش از ۳.۶ میلیون مشتری فعال دارد و اولین بار برنامه خود را برای راه اندازی Xtage در ماه می اعلام کرد.

چندین بانک و فین‌تک برزیلی دیگر در چند هفته گذشته ویژگی‌های معاملات ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کرده‌اند

CoinTelegraph Brasil در ۲۶ ژوئیه گزارش داد، بزرگترین بانک سرمایه گذاری آمریکای لاتین، BTG Pactual، سرانجام چند هفته پیش پلتفرم رمزنگاری مورد انتظار خود Mynt را راه اندازی کرد. در یک به روز رسانی لینکدین عصر امروز، آندره پورتیلیو، رئیس دارایی های دیجیتال BTG Pactual گفت که BTG به طور کامل باز شده است. امروز پس از معرفی پلتفرم به یک گروه محدود در ماه می، امروز وارد بازار شد. BTG که مدت‌هاست از رمزنگاری پشتیبانی می‌کند، برای اولین بار در سپتامبر گذشته درباره برنامه‌های خود برای راه‌اندازی Mynt بحث کرد و امیدوار بود که این ویژگی را قبل از پایان سال ۲۰۲۱ به صورت زنده داشته باشد.

برنامه فین‌تک برزیلی PicPay نیز در ۱۰ آگوست تأیید کرد که پلتفرم معاملاتی رمزنگاری مبتنی بر Paxos اکنون در دسترس است.

بانکداری دیجیتال Unicorn Nubank همچنین یک پلتفرم معاملاتی رمزنگاری به نام Nucripto را در پایان ماه ژوئن راه اندازی کرد. تا ۲۶ جولای، ۱ میلیون مشتری را به محصول جدید جذب کرده بود. Mercado Libre (معروف به Mercado Livre در برزیل) همچنین اعلام کرد که در اوایل سال جاری به ۱ میلیون کاربر برای ارائه ارزهای دیجیتال خود رسیده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx