تحلیل قیمت کاردانو توسط تحلیلگر مشهور کریپتو

قیمت کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 508 نفر

کاردانو (ADA) از اکتبر گذشته الگوی معاملاتی نسبتاً ثابتی را تجربه کرده است و حرکت صعودی قابل توجهی نداشته است. هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار در حال حاضر تقریباً ۹۲ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۳ دلار کاهش یافته است.

با این حال، رفتار اخیر قیمت ADA نشانه هایی از بهبود را نشان داده است. پس از رسیدن به پایین ترین سطح ۰.۲۲ دلار در اوایل ماه گذشته، از آن زمان تا کنون حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است و کارشناسان اکنون افزایش احتمالی قیمت آن را در ماه های آینده پیش بینی می کنند.

به گفته آلن سانتانا، تحلیلگر محبوب رمزارز، هنگام ارزیابی پتانسیل ADA باید روی دیدگاه بلندمدت تمرکز شود. در تحلیل اخیر در تریدینگ ویو، سانتانا توالی الگویی متشکل از سه مرحله را برجسته کرد که می‌تواند قیمت ADA را در طول بازار صعودی آینده افزایش دهد. این کارشناس معتقد است که دو مرحله اول قبلاً تکمیل شده است و انتظار می رود مرحله سوم ادامه یابد.

تجزیه و تحلیل سانتانا به اهداف بالقوه قیمت پس از از سرگیری بازار صعودی اشاره کرد. او پیش‌بینی کرد که کاردانو می‌تواند امسال به ۰.۶۶۵ دلار برسد و حتی تا ۱.۳۴ دلار افزایش یابد. در بلندمدت، سانتانا اهداف ۲ دلاری و ۲.۵ دلاری را پیش بینی کرده بود. علاوه بر این، او به احتمال رسیدن ADA به بالاترین رکوردهای جدید تاریخ اشاره کرد که نشان‌دهنده سطوح بالقوه ۴.۹ دلار و ۷.۷۷ دلار است.

قیمت کاردانو

از طرفی، اکوسیستم کاردانو به رشد خود ادامه داده است و از پیش‌بینی‌های رشد قیمت حمایت می‌کند. قابل ذکر است، بخش دیفای کاردانو رشد تصاعدی را تجربه کرده است و شاهد افزایش قابل توجه بیش از ۱۴۸ درصد در مجموع ارزش قفل شده (TVL) در نیمه اول سال ۲۰۲۳ بوده است.

قیمت کاردانو در زمان انتشار مقاله در حدود ۰.۲۹۳۶ دلار است که ۲.۲ درصد نسبت به روز گذشته ریزش داشته و کمی بیش از ۵ درصد در هفته گذشته افزایش داشته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx