تحلیل فانتوم و بررسی روند رمزارز FTM

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 917 نفر

در تحلیل امروز به سراغ رمزارز بومی بلاکچین فانتوم یعنی توکن FTM رفتیم. این پروژه یکی از قوی‌ترین‌ و کاربردی‌ترین‌ برندهای دنیای کریپتو است که ارزش ذاتی بالایی دارد. با وجود پامپ‌های قیمتی بیش از ۱۰۰ درصد به نظر می‌رسد که روند کلی فانتوم نزولی است و هنوز پامپ قیمتی اصلی آن فرا نرسیده است.

تحلیل فانتوم در دید بلند مدت

رمزارز FTM با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان از سال ۲۰۲۱ که ATH خود را به ثبت رساند، درحال حاضر و در نمودار بلندمدت خود، در یک الگوی مثلث کاهشی قرار گرفته است. این مثلث توسط خط روند نزولی اصلی و محدوده ۰.۱۷ دلار (باکس قرمز) شکل گرفته است. قیمت فانتوم ۲ برخورد با خط روند و ۲ برخورد را با باکس قرمز ثبت کرده است.

تحلیل فانتوم

نمودار هفتگی فانتوم

انتظار می‌رود که قیمت برای ثبت برخورد سوم با محدوده حمایتی خود در حدود ۰.۱۷ دلار پایین آید و سپس برای شکست خط روند نزولی و حرکت به سوی مقاومت اصلی بعدی خود در حدود ۰.۶ دلار حرکت کند.

تحلیل فانتوم در نمودار روزانه

فانتوم با تشکیل Higher Highها و Lower Lowهای متوالی از آغاز سال ۲۰۲۳ ثابت کرده است که در یک روند نزولی قرار دارد. این روند نزولی در نمودار زیر با فلش نارنجی به وضوح مشخص شده است.

تحلیل تکنیکال FTM

تحلیل فانتوم در نمودار روزانه

از سوی دیگر یک تقاطع مرگ (Death Cross) در نمودار ایجاد شده است. تقاطع مرگ یک سیگنال نزولی است و زمانی که میانگین متحرک ۱۰۰ روزه میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را به سمت پایین قطع می‌کند ایجاد می‌شود

تا زمانی که روند کلی نمودار نزولی باشد معامله در خلاف روند پیشنهاد نمی‌شود. گرچه که فانتوم نوسانات شدیدی دارد که برای اسکلپرها هدف بسیار مناسبی است. برای معاملات لانگ سوئینگ پبشنهاد می‌شود که منتظر شکست خط روند نزولی و بلند مدت فانتوم بمانیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx