تحلیل دوج کوین | آیا دوج کوین به 0.1 دلار خواهد رسید؟

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دوج کوین (DOGE) از ماه می سال جاری یک روند نزولی را با پیروی از خط روند نزولی آبی رنگ طی کرد. این خط روند بارهای قیمت را ریجکت کرد تا اینکه در ژوئن با یک ریزش شارپ، قیمت دوج کوین به 0.053 دلار رسید و یک ATL را برای سال 2023 به ثبت رساند. […]

دوج کوین (DOGE) از ماه می سال جاری یک روند نزولی را با پیروی از خط روند نزولی آبی رنگ طی کرد. این خط روند بارهای قیمت را ریجکت کرد تا اینکه در ژوئن با یک ریزش شارپ، قیمت دوج کوین به 0.053 دلار رسید و یک ATL را برای سال 2023 به ثبت رساند. حال به نظر می‌رسد که دوج برای نمایشی جدید آماده می‌شود.

تحلیل دوج کوین

بعد از طی کردن همه این فراز و نشیب‌ها، دوج در هفته جاری موفق به شکست و عبور از خط روند نزولی خود شد و حتی به نظر می‌رسد که پول بکی را به این خط روند تکمیل کرده است.

 

تحلیل دوج کوین
تحلیل دوج کوین در نمودار روزانه

در زمان نگارش این مقاله تحلیلی، DOGE در حدود قیمت 0.068 دلار معامله می‌شود. با حفظ خط روند به عنوان حمایت اولیه خود، دوج کوین می‌تواند تا تارگت 0.080 دلار (باکس قرمز) حرکت کند. در صورت ریزش قیمت هم به عنوان حمایت اصلی، محدوده قدرتمند 0.060 دلار (باکس آبی) قرار دارد که بارها قیمت را رو به بالا هدایت کرده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx