رشد قیمت ACH پس از جذب سرمایه الکمی پی (Alchemy Pay)

الکمی پی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 277 نفر

افزایش سرمایه جدید الکمی پی (Alchemy Pay) به مبلغ ۱۰ میلیون دلار به تنهایی توسط شرکت سازنده بازار DWF Labs تامین شد.

ارائه دهنده خدمات پرداخت مستقر در سنگاپور، Alchemy Pay تلاش های خود برای توسعه کسب و کارش را کمی بیشتر کرده است. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، الکمی پی ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد تا به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار برسد.

الکمی پی علاقه مند به گسترش کسب و کار خود است

با توجه به ارزشش، الکمی پی بر روی استفاده از ماهیت کریپتو دوست بودن کره جنوبی با حداکثر ظرفیت خود متمرکز شده است. بر اساس بیانیه اخیر این شرکت، هدف این است که در خط مقدم اینکه چگونه شرکت‌های رمزنگاری در کره جنوبی می‌توانند به رسمیت شناخته شوند و گسترش جهانی بیشتری دست یابند، می‌باشد.

برای این منظور، این شرکت با چندین سرویس پرداخت دیگر از جمله اپل پی، ویزا، مسترکارت و گوگل پی همکاری کرده است. در حالی که این مشارکت‌های چندگانه هنوز فعال هستند، صرافی OKX نیز اخیراً Alchemy Pay را در پلتفرم خود ادغام کرده است. در آن زمان، الکمی اعلام کرد که ادغام به این معنی است که کاربران OKX اکنون می‌توانند ارزهای دیجیتال را با ارزهای فیات خریداری کنند.

در همین حال، شایان ذکر است که جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری جدید الکمی به تنهایی توسط شرکت سازنده بازار DWF Labs تامین شده است. جالب اینجاست که این سرمایه‌گذاری تنها یکی از بسیاری از این سرمایه‌گذاری‌ها برای آزمایشگاه‌های DWF است که در هفته‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی داشته است. در شش هفته گذشته، آزمایشگاه‌های DWF در هشت سرمایه‌گذاری متمرکز بر رمزارزها مشارکت داشته است. با ارزش هر یک از سرمایه‌گذاری‌ها حداقل ۱۰ میلیون دلار، این بازارساز اکنون در مجموع ۱۶۵ میلیون دلار در شش هفته سرمایه‌گذاری کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx