بانک‌های بریتانیایی مایل به همکاری با شرکت‌های ارز دیجیتال نیستند

ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 549 نفر

به گفته منابع خودی که با بلومبرگ به نقل از کوین تلگراف صحبت کردند، گزارش شده است که مشاغل کریپتو در بریتانیا در دریافت خدمات بانکی با مشکلاتی مواجه هستند. به نظر می‌رسد که تعداد کمی از بانک‌هایی که هنوز به شرکت‌های رمزنگاری خدمات ارائه می‌کنند، نیازمندی‌های خود را افزایش می‌دهند و خواستار اسناد بیشتر و بینش‌های عمیق در مورد نظارت بر تراکنش‌های مشتریان هستند.

طبق گزارش‌ها، این شرکت‌ها با چالش‌هایی مانند رد شدن درخواست‌ها، فریز شدن حساب‌ها و هجوم کاغذبازی‌هایی که باید انجام شوند، مواجه هستند. ظاهراً تشدید مشکلات اخیر باعث شده است که برخی از مشاغل ارز دیجیتال شکایت خود را به دولت نخست وزیر ریشی سوناک اعلام کنند. با این حال، به نظر می‌رسد این چالش‌ها با جاه‌طلبی Sunak برای تقویت نوآوری فین‌تک و تبدیل بریتانیا به یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال در تضاد باشد.

تام داف گوردون، معاون سیاست بین‌الملل در کوین‌بیس، به بلومبرگ گفت که به نظر می‌رسد واکنش بانک‌های بریتانیا حادتر از همتایان اتحادیه اروپا باشد، همانطور که در مقاله کوین‌تلگراف ذکر شد. او توضیح داد که تلاش اتحادیه اروپا برای تعیین چارچوبی برای ارز های دیجیتال، بانک‌های کشورهای دیگر را بیشتر به همکاری با شرکت‌های رمزنگاری تشویق می‌کند.

کمیته پارلمانی اروپا در اکتبر ۲۰۲۲ قانون بازارهای دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) را سبز کرد، که گام مهمی از زمان معرفی آن در سپتامبر ۲۰۲۰ بود، همانطور که در همان مقاله ذکر شد، رای نهایی در ماه جاری تعیین شد.

داده‌های PitchBook نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۳، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر در شرکت‌های کریپتویی با کاهش ۹۴ درصدی به ۵۵ میلیون دلار در بریتانیا رسیده است، در حالی که سایر کشورهای اروپایی شاهد افزایش ۳۱ درصدی بوده‌اند. طبق گزارش‌ها، در مواجهه با این چالش‌ها، کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال به ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت مانند BCB Payments و Stripe روی می‌آورند تا عملیات خود را در بریتانیا حفظ کنند.

مقاله کوین تلگراف بیان می‌کند که در ماه مارس، HSBC Holdings و Nationwide Building Society به فهرست رو به رشد بانک‌های بریتانیا پیوستند که با ممنوع کردن خرید ارزهای دیجیتال از طریق کارت‌های اعتباری برای مشتریان خرد، محدودیت‌های دارایی‌های دیجیتال را تشدید کرده‌اند. در همان ماه، CryptoUK، یک انجمن تجاری خودتنظیمی، ظاهراً پیشنهاد تشکیل یک «لیست سفید» شامل شرکت‌های ثبت‌شده در کشور را به عنوان پاسخی به بانک‌ها برای محدود کردن یا ممنوعیت کامل تراکنش‌ها با شرکت‌های رمزنگاری ارائه کرد. CryptoUK در مورد این روند ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: “ما معتقدیم که اقدامات دولت در حال حاضر ضروری است.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx