شرکت مدیریت دارایی ۱۰ درصد کارکنان خود را کاهش می دهد

شرکت دارایی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 380 نفر

شرکت دارایی دیجیتال مستقر در سنگاپور ،Amber Group، اخیراً کارکنان خود را به دلیل شرایط نزولی بازار ارزهای دیجیتال کاهش داده است.

بلومبرگ گزارش داد، از آنجایی که تعدیل‌های تعداد کارمندان به صورت سه ماهه انجام می‌شود، به گفته بلومبرگ، یکی از بنیانگذاران، تیانتیان کولاندر، امسال تقریباً ۵ تا ۱۰ درصد از مشاغل در شرکت کاهش یافته است.

کولاندر به بلومبرگ گفت که اخراج ها به دنبال بازار صعودی چرخه گذشته انجام می شود که طی آن بسیاری از شرکت ها با انفجار رشد مواجه شدند.

کولاندر گفت: در میان روند صعودی سال گذشته، Amber Group کارکنان خود را از ۲۰۰-۳۰۰ به تقریباً ۹۰۰ کارمند افزایش داد. بلومبرگ گزارش داد که در اوایل سال جاری، گروه Amber پس از افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری از Temasek Holdings PTE و دیگران، شاهد ارزش گذاری ۳ میلیارد دلاری بود و در ماه مه، این شرکت به دنبال دریافت بودجه اضافی برای رساندن این ارزش به ۱۰ میلیارد دلار بود.

اکنون به نظر می رسد که رشد ممکن است به دلیل توقف شدید اقدامات بازار کاهش یافته باشد. این شرکت اعلام کرد که در حال کاهش تعداد کارمندان در برخی از وظایف شغلی است، اما برای نقش هایی که اولویت بالاتری در نظر می گیرد، استخدام می کند.

در حال حاضر این شرکت دارایی هجده فرصت شغلی را در لینکدین در سراسر ایالات متحده، سنگاپور، هنگ کنگ و بریتانیا فهرست کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx