موسسات در حال حاضر کدام آلت‌کوین ها را میخرند؟

آلت‌کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 400 نفر

سرمایه‌گذاران نهادی خرید های خود را بطور کلی کاهش داده‌اند، اما همچنان روی یکسری  آلت‌کوین های خاص سرمایه‌گذاری می‌کنند از جمله سولانا ، ریپل و کاردانو را ارائه می‌دهد، در حالی که تا حد زیادی از بیت‌کوین عقب‌نشینی می‌کنند.

بر اساس گزارش CoinShares Digital Asset Fund Flows، محصولات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در هفته گذشته شاهد ورودی جزئی به مبلغ ۹.۲ میلیون دلار بودند، اگرچه بیشتر جریانات ورودی به سمت محصولات سرمایه گذاری بود که بیت کوین پرچمدار ارز دیجیتال را به فروش می رساندند.

این شرط‌بندی‌ها علیه بیت‌کوین در بحبوحه هفته‌ای انجام شد که حجم معاملات پایین چند ساله در مجموع ۹۱۵ میلیون دلار بود. گزارش CoinShares به جزئیات این موضوع اشاره می‌کند که کاهش قیمت دارایی‌های دیجیتال پس از شروع سال با ۶۴ میلیارد دلار، کل دارایی‌های تحت مدیریت را به ۲۷.۹ میلیارد دلار کاهش داده است.

به صورت منطقه ای، این گزارش نشان می دهد که کانادا، برزیل، سوئیس و آلمان همگی شاهد جریان های ورودی بوده اند، در حالی که احساسات منفی از ایالات متحده وارد شده است، جایی که ورودی ها در مجموع ۸۰۰,۰۰۰ دلار بوده و عمدتاً در محصولات سرمایه گذاری کوتاه مدت بیت کوین بوده است.

وضعیت بیت کوین و اتریوم

محصولات سرمایه گذاری بیت کوین ۱۱.۱ میلیون دلار خروجی داشتند، در حالی که محصولات سرمایه گذاری اتریوم ۲.۱ میلیون دلار خروجی داشتند. محصولات کوتاه‌کننده بیت‌کوین نزدیک به ۱۸ میلیون دلار جریان داشتند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران نهادی علیه بیت‌کوین شرط‌بندی می‌کنند.

محصولاتی که در معرض سولانا قرار گرفتند، ۵۰۰,۰۰۰ دلار ورودی داشتند، در حالی که محصولاتی که در معرض ریپل بودند، ۲۰۰,۰۰۰ دلار ورودی داشتند. محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر کاردانو ۱۰۰۰۰۰ دلار ورودی داشتند، در حالی که محصولات چند دارایی ۳.۳ میلیون دلار ورودی داشتند.

در حالی که موسسات علیه بیت کوین شرط بندی می کنند، داده های بلاک چین نشان می دهد که بیشتر سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در سراسر بازار نزولی جاری، کوین های خود را حفظ کرده اند، زیرا ۶۲ درصد از آدرس های شبکه ارز دیجیتال بیش از یک سال است که کوین های خود را نفروخته اند.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، اوایل این ماه پس از اظهار نظر رئیس نیویورک فرد و رئیس بانک استونی مبنی بر اینکه بانک‌های مرکزی بزرگ تا کنترل تورم فاصله دارند، سهام و دارایی‌های رمزنگاری برتر ایالات متحده سقوط کردند.

جان ویلیامز، رئیس و مدیر عامل بانک فدرال رزرو نیویورک، در یک رویداد مجازی به میزبانی وال استریت ژورنال گفت که او معتقد است “نیاز به دریافت نرخ های بهره واقعی … بالای صفر” وجود دارد.

مادیس مولر، رئیس بانک مرکزی استونی، گفت که او معتقد است «با توجه به اینکه چشم انداز تورم بهبود نیافته است، ۷۵ پوینت پایه باید در میان گزینه های ماه سپتامبر باشد». اعتقاد بر این است که افزایش نرخ بهره خطر رکود را افزایش می دهد و برای دارایی های ریسکی مانند بیت کوین منفی تلقی می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx