ریزش ۵۰ درصدی رمزارز Aptos

رمزارز
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 457 نفر

رمزارز Aptos پس از لیست شدن در صرافی های معتبر ۵۰ درصد کاهش یافت

پس از چهار سال توسعه توسط تیم پروژه شکست خورده Diem فیس بوک، رمزارز Aptos به شبکه اصلی راه یافت.

رمزارز Aptos جدیدترین پروژه در لیست طولانی شبکه های بلاک چین لایه ۱  است که ادعا می کند “قاتل” شبکه هایی است که در حال حاضر فعال هستند. هدف آن رقابت مستقیم با سولانا است زیرا اوری چینگ، مدیر ارشد فناوری، اظهار داشت که «بلاک‌چین‌های فعلی به اندازه کافی قابل اعتماد نیستند، ما در اوایل سال جاری، زمانی که پروژه رونمایی شد، شاهد مشکلات خرابی و قطعی‌هایی بودیم که ساعت‌ها طول می‌کشید.

مشکلات تراکنش Aptos

Aptos از یک زبان برنامه نویسی به نام Move استفاده می کند که “به طور بومی برای مدیریت دارایی ایمن و همچنین اجرای سریع و امن تراکنش ها یکپارچه شده است.”

این تیم امیدوار است که توسعه دهندگان را از شبکه های فعلی دور کند و هدف آن پشتیبانی از طیف گسترده ای از برنامه های وب ۳ است. آنها در اطلاعیه ای در ۱۸ اکتبر گفتند: “ما با افتخار از طیف گسترده ای از موارد استفاده در NFT، بازی، تجارت، شبکه های اجتماعی، و رسانه ها و سرگرمی ها حمایت می کنیم.”

Aptos ادعا می کند که تراکنش های خود در ثانیه (TPS) به ۱۳۰۰۰۰ می رسد. با این حال، مهندسان گزارش داده‌اند که به هیچ وجه به آن نزدیک نیست و حتی به شبکه بیت‌کوین نیز نزدیک نیست.

صرافی‌های بزرگ، از جمله کوین بیس، بایننس، و FTX (که همه سرمایه‌گذاران Aptos بودند)، در فهرست کردن توکن APT سریع عمل کرده‌اند. این حرکت علیرغم اینکه برنامه‌ریزی شفاف یا انتشار گازهای گلخانه‌ای ندارد انجام می‌شود، اما به نظر نمی‌رسد برای کسانی که سرمایه‌گذاری زیادی در این پروژه انجام داده‌اند، نگران کننده باشد.

اشاره شد که پیش نیاز فهرست کردن باید این باشد که کاربران اطلاعات اولیه در مورد آنچه می‌خرند داشته باشند. مهندسی که TPS پایین را بررسی کرد، به توکنومیک ها نیز توجه کرد و نشان داد که ۸۰ درصد از عرضه APT متعلق به تیم و سرمایه گذاران است.

نکته این است که تقریباً کل عرضه توکن به طرف‌های خصوصی می‌رود، هرگز یک فروش عمومی یا روش دیگری وجود نداشته است که کاربران بتوانند توکن‌هایی به دست آورند.»

 

پامپ و دامپ قیمت APT

طبق گفته CoinGecko، همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت توکن‌ها با ورود به مبادلات چند ساعت پیش افزایش یافت و به ۱۳.۷۳ دلار در صبح روز ۱۹ اکتبر رسید.

با این حال، به روش معمول و همانطور که توسط تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌شود، APT در زمان انتشار تقریباً ۵۰ درصد کاهش داشته و به ۷.۳۰ دلار رسیده است. این می‌تواند یک فروش انبوه توسط VCها و سرمایه‌گذاران باشد و خرده‌فروشی مجدداً از بین برود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx