قوانین مالیاتی جدید برای NFTها و ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 782 نفر

سازمان درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) دستورالعمل‌های مالیات بر درآمد سالانه خود را در پیش‌نویس روز دوشنبه به‌روزرسانی کرد. در این پیشنویس طبقه مشمول مالیات «ارزهای دیجیتال» حذف و عبارت «دارایی‌های دیجیتال» جایگزین آن شده است که به صراحت شامل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می‌شود.

از زمانی که NFTها در سال ۲۰۲۱ در صحنه ظاهر شدند، ابهاماتی در تعریف مالیاتی آنها وجود داشت، به طوری که برخی از کارشناسان پیشنهاد می کنند که می توان آنها را به عنوان کلکسیون طبقه بندی کرد و در نتیجه مشمول نرخ مالیات بر عایدی سرمایه بالاتری نسبت به سایر دارایی ها مانند سهام، اوراق قرضه یا ارزهای دیجیتال است. با این حال، به جای گروه بندی شدن با هنرهای کلکسیونی، عتیقه جات یا جواهرات،  IRS آن را در دسته دارایی دیجیتال گسترده تر قرار داده است. در پیش نویس دستورالعمل ها آمده است:

دارایی های دیجیتال هر گونه نمایش دیجیتالی از ارزش است که در دفتر کل توزیع شده ایمن رمزنگاری شده یا هر فناوری مشابه ثبت می شود. به عنوان مثال، دارایی‌های دیجیتال شامل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و ارزهای مجازی، مانند ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها است.

دستورالعمل‌های ثبت مالیات سال قبل ایالات متحده، «ارز مجازی» را به صورت محدودتر به عنوان یک توکن دیجیتالی «که به عنوان یک واحد حساب، یک ذخیره‌سازی ارزش یا یک وسیله مبادله عمل می‌کند» تعریف می‌کرد. طبق آخرین سند، سرمایه‌گذاران کریپتو باید درآمد مشمول مالیات در هر گونه فروش، مبادله، هدیه یا انتقال NFT را برای سال مالیاتی ۲۰۲۲ گزارش کنند. دستورالعمل های مالیاتی نهایی هنوز منتشر نشده است، بنابراین تعاریف رمزارز هنوز می تواند بهینه تر شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx