اینترپل به مبارزه با جرایم مرتبط با ارزهای دیجیتال می‌پردازد

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 603 نفر

تشکیل تیم اختصاصی برای مبارزه  با جرایم مرتبط با ارزهای دیجیتال

سازمان پلیس بین‌الملل، اینترپل، تلاش‌های خود را برای کمک به کشورهای عضو در مبارزه با جرایم مرتبط با ارزهای دیجیتال از طریق شعبه‌های اختصاصی افزایش می‌دهد. سایت بیزنس استاندارد در ۱۷ سپتامبر گزارش داد که اینترپل با ۱۹۵ عضو، قبلاً آژانسی را در سنگاپور راه اندازی کرده است تا به دولت ها در مبارزه با جنایات مختلف که از طریق بخش رو به رشد ارزهای دیجیتال انجام می شود، کمک کند. یورگن استاک، دبیر کل اینترپل خاطرنشان کرد که فقدان یک چارچوب نظارتی حاکم بر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) یکی از چالش‌های کلیدی در مبارزه با جرایم مالی در این بخش است.

تمرکز اصلی برای اینترپل

استاک که در جریان مجمع عمومی آژانس در هند صحبت می کرد، خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال و جرایم سایبری بخشی از دستور کار کلیدی اینترپل در سال های آینده است. استوک گفت:

تحولات عظیم در فناوری، اینترنتی و دیجیتالی شدن همه چیز، به دلیل وجود ارزهای دیجیتال، برای مجریان قانون چالش برانگیز است، زیرا غالبا، آنها (سازمان ها) از ابتدا به درستی آموزش ندیده و به درستی مجهز نشده اند.

علاوه بر این، دبیرکل خاطرنشان کرد که اینترپل قصد دارد آینده پلیس را در دنیای دیجیتالی بررسی کند. در این راستا، آژانس روی چشم انداز پروتکل ۲۰۳۰ خود کار می کند که جرایم سایبری، تروریسم و جنایات علیه کودکان را هدف قرار می دهد. شایان ذکر است، اینترپل معتقد است که مبارزه با جرایم رمزنگاری نیازمند همکاری بین مجریان قانون، مقامات دولتی، تنظیم‌کننده‌ها و بخش خصوصی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx