آیا رشد اپتوس (APT) ادامه دارد؟

اپتوس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

اپتوس (APT) صنعت کریپتو را در چند روز گذشته با افزایش قیمت گسترده خود شگفت زده کرد. بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، قیمت APT در هفت روز گذشته نزدیک به ۴۰ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله، با ارزش بازار بیش از ۲.۸ میلیارد دلار با قیمت ۱۷.۸ دلار معامله می شود.

در حالی که APT به رشد خود ادامه داد، اپتوس اخیراً رویدادی را با مشارکت آزمایشگاه KYD ترتیب داد. به عنوان بخشی از همکاری، اپتوس و KYD Labs آینده وفاداری طرفداران را از طریق تهیه بلیط رویداد زنده ایجاد کردند. علاوه بر این، خبرهای بهتری هم برای سرمایه گذاران وجود داشت. داده های لونارکراش نشان می دهد که پامپ قیمت ممکن است در روزهای بعد ادامه یابد. در واقع، اپتوس در لیست ارزهای دیجیتال با بالاترین امتیاز گلکسی قرار داشت که یک شاخص صعودی عظیم در سایت لونارکراش است.

روزهای خوب اپتوس به پایان نرسیده اند

نگاهی به معیارهای زنجیره ای APT یک سیگنال صعودی را نشان داد، زیرا اکثر آنها از افزایش مداوم قیمت حمایت می کردند. فعالیت توسعه APT در هفته گذشته افزایش یافته است که نشان دهنده تلاش توسعه دهندگان برای بهبود شبکه است.

احساسات مثبت در مورد APT نیز افزایش یافت که نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران به این توکن است. علاوه بر این، محبوبیت APT شاهد رشد تصاعدی بود زیرا حجم اجتماعی آن نیز افزایش یافت.

اپتوس

اما اینها می توانند دردسر ساز باشند

در حالی که معیارهای کلیدی روی زنجیره صعودی به نظر می‌رسیدند، چندین شاخص در نمودار روزانه اپتوس خلاف آن را نشان می‌داد. به عنوان مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه بیش از حد خرید قرار داشت و یک سیگنال نزولی را ثبت کرد.

شاخص جریان پول (MFI) نیز در نزدیکی منطقه اشباع خرید قرار داشت که نگران کننده به نظر می رسید. از سوی دیگر، شاخص CMF کاهش یافت و به سمت علامت خنثی حرکت کرد، که بیشتر نشان می‌دهد که افزایش قیمت ممکن است به زودی پایان یابد. با این وجود، MACD همچنان به نفع گاوها بود.

اپتوس

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx