تحلیل متیک پالیگان MATIC

متیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

با شکست ۱ دلار، سرمایه گذاران متیک باید این سطوح را زیر نظر بگیرند

متیک (MATIC)، رمزارز بومی شبکه لایه ۲ پالیگان، پس از پشت سر گذاشتن یک هفته پر نوسان به صعود قوی خود ادامه داد. این توکن اکنون با قیمت ۱.۱۴ دلار معامله می شود که در بازه زمانی ماهانه ۴۵.۳ درصد افزایش یافته است.

پس از شکست ۱ دلار، تحلیلگران به طور قابل توجهی در مورد متیک صعودی بوده اند. در زمان نگارش مقاله، این توکن مقاومت ۱.۱۶ دلاری را هدف قرار داده است تا زمین از دست رفته در ۱۰ نوامبر را به دست آورد. اگر قیمت بالاتر از این مقاومت بسته شود، ممکن است ادامه روند صعودی رخ دهد یا گاوهای متیک ممکن است تلاش کنند تا قیمت را بالای ۱.۱۶ دلار تثبیت کنند.

متیک

نمودار متیک دلار در صرافی کوین بیس

اگر گاوها در دستیابی به این هدف ناموفق باشند و قمت نتواند از ۱.۱۶ دلار عبور کند، ممکن است شاهد بازگشت متیک به سطح زیر ۱ دلار یا در حدود محدوده حمایتی ۰.۹۴۹۳ دلار باشیم. سرمایه گذاران و معامله گران همچنین باید حرکت قیمت ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم را زیر نظر داشته باشند. از روز شنبه، بیت کوین و اتریوم مقاومت های اصلی خود را دوباره آزمایش کردند. اگر هر یک از این مقاومت‌ها شکسته شوند و قیمت بر روی آن‌ها تثبیت شود، MATIC همراه با سایر آلتکوین ها صعودی خواهند شد.

تحولات مثبت روی زنجیره نیز از حرکت قیمت فعلی حمایت خواهد کرد. عبور از ۱.۱۶ دلار باید مورد توجه سرمایه گذاران و معامله گران باشد. اگر قمت در این محدوده ریجکت شود، ۰.۹۴۹۳ دلار برای چشم انداز بلندمدت قیمت MATIC بسیار مهم خواهد بود. اما گاوهای متیک همچنین می توانند برای حمایت به قیمت ۱.۰۷۵۴ دلار امیدوار باشند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx