پرداخت مالیات ارزهای دیجیتال در آرژانتین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

اداره مالیات مندوزا  روز شنبه اعلام کرد که استان مندوزا در غرب آرژانتین – پنجمین استان پرجمعیت این کشور – اکنون ارز دیجیتال را به عنوان گزینه پرداخت مالیات می پذیرد.   تقریباً 2 میلیون ساکن مندوزا اکنون می توانند با استفاده از استیبل کوین ها از جمله DAI و USDT از هر کیف پول […]

ارز دیجیتال

اداره مالیات مندوزا  روز شنبه اعلام کرد که استان مندوزا در غرب آرژانتین – پنجمین استان پرجمعیت این کشور – اکنون ارز دیجیتال را به عنوان گزینه پرداخت مالیات می پذیرد.

 

تقریباً 2 میلیون ساکن مندوزا اکنون می توانند با استفاده از استیبل کوین ها از جمله DAI و USDT از هر کیف پول رمزنگاری، مالیات بپردازند.
این حرکت پس از آن صورت می گیرد که شهر بوئنوس آیرس، پایتخت کشور، اعلام کرد که رمزارز را برای پرداخت مالیات در ماه آوریل می پذیرد، اگرچه تاریخ شروع رسمی آن اعلام نشده است.

وب سایت ATM یک کد QR برای مالیات دهندگان ایجاد می کند تا با کیف پول رمزنگاری خود اسکن کنند تا تراکنش را تسهیل کند و سپس به پزو تبدیل می شود.

این کشور آمریکای جنوبی در ماه جولای تقریباً 70 درصد تورم سالانه را تجربه کرد و تصمیم ATM برای پذیرش استیبل کوین ها و ارز دیجیتال می تواند کاهش این تورم باشد، زیرا سطح تورم ایالات متحده در همان ماه تنها 8.5 درصد بود.

کشور آمریکای لاتین، السالوادور، اولین کشوری در جهان شد که در سال گذشته بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفت تا به سطح بالایی از جمعیت «بدون بانک» در این کشور رسیدگی کند.
آلبرتو فرناندز، رئیس‌جمهور آرژانتین، قبلاً برای پیروی از السالوادور در سال گذشته ابراز آمادگی کرده بود، اما از آن زمان تاکنون پیشرفت چندانی در این زمینه حاصل نشده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx