ارزهای دیجیتال در دبی تنظیم دستورالعمل های نظارتی

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

بر اساس گزارش ها، ارائه دهندگان کریپتو در دبی باید برای تبلیغ محصولات خود از VARA مجوز بگیرند. بنا بر گزارش ها، سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی دبی (VARA) به شرکت های محلی مرتبط با ارزهای دیجیتال دستور داده است که قبل از تبلیغ محصولات خود، از سازمان دیده بان مجوز بگیرند. این ابتکار می تواند حداکثر حفاظت را برای سرمایه گذاران تضمین کند و گسترش کمپین های بازاریابی گمراه کننده متمرکز بر دارایی های دیجیتال را محدود کند.

طی چند ماه گذشته، دبی به عنوان یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال ظهور کرده است که شرکت‌های متعدد و بازیگران پیشرو در آن پا گذاشته‌اند. سمبکمن مدیر عامل FTX یک دفتر مرکزی منطقه ای در شهر ایجاد کرد، در حالی که CryptoCom و OKX مجوزهایی برای ارائه خدمات در منطقه دریافت کردند.

ایمنی کاربران نگرانی VARA است

امارات متحده عربی و به طور خاص دبی، اخیراً گام‌های تدریجی به سمت صنعت دارایی دیجیتال برداشته‌اند. در ماه مارس سال جاری، مقامات این کشور یک آژانس مستقل برای نظارت بر بخش کریپتو به نام مرجع تنظیم دارایی مجازی (VARA) ایجاد کردند.

نخست وزیر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم در آن زمان گفت: «گام ما جهشی به سوی آینده با هدف توسعه این بخش و حمایت از همه سرمایه گذاران در آن است.

طبق پوشش خبری Gulf News، این نهاد با ارائه دستورالعمل‌های نظارتی در مورد شرکت‌هایی که محصولات و خدمات رمزنگاری را تبلیغ می‌کنند، از جمله پلتفرم‌های جستجو، سایت‌های رسانه‌ای، و کانال‌های انتشار آنلاین یا آفلاین که مردم را تشویق می‌کنند به اکوسیستم شیرجه بزنند، وظایف خود را دوچندان کرد.

چنین سازمان هایی اکنون باید از VARA مجوز دریافت کنند تا اطمینان حاصل شود که عملیات آنها برای سرمایه گذاران مضر نیست.

 

در بیانیه آمده است: “این مقررات به طور خاص به فعالیت های بازاریابی و ارتباطات قبل از عملیاتی کردن دارندگان مجوز MVP می پردازد تا هرگونه انتشار اطلاعات در بازار انبوه و درخواست مصرف کننده برای محافظت از منافع جامعه طراحی شود.”

دبی و ارزهای دیجیتال

نمونه‌هایی از موضع طرفدار رمزارز دبی بسیار زیاد است. چندین ماه پیش، مقامات شهر مجوزهای موقت بایننس و کریپتو دات کام را برای فعالیت کسب و کار خود در این منطقه اعطا کردند. به نوبه خود، FTX مجوز قانونی برای ایجاد یک دفتر مرکزی منطقه ای در دبی دریافت کرد.

در ماه مه، شرکت هواپیمایی پیشرو امارات – امارات ایرلاین – قصد دارد بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت معرفی کند. مدیر عامل شرکت عادل احمد الرضا گفت که این شرکت همچنین از فناوری بلاک چین برای ردیابی سوابق هواپیماها استفاده خواهد کرد.

پس از آن، این شهر میزبان رویدادهای عجیب و غریب در دنیای ارزهای دیجیتال بود. سه ماه پیش، Florian Ughetto فرانسوی و Liz Nunez پاراگوئه ای در متاورس (اولین رویداد مشابه برای دبی) ازدواج کردند. این زوج توضیح دادند که می‌خواهند همه دوستان و خانواده‌شان را برای عروسی جمع کنند و واقعیت مجازی تنها جایی بود که ممکن بود این اتفاق بیفتد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx