استفاده از کریپتو برای قرارداد فوتبال در آرژانتین

استفاده از کریپتو در قرار داد های فوتبالی
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 635 نفر

باشگاه فوتبال آرژانتین از کریپتو برای امضای بازیکن محلی استفاده می کند

آرژانتین با آخرین قرارداد خود با یک بازیکن فوتبال محلی با ارز دیجیتال به تیتر خبرهای ملی تبدیل شده است. سائوپائولو یکی از بزرگترین تیم های فوتبال برزیل است و آنها به تازگی یک بازیکن با رمزارز خریدند.

سائوپائولو با کمک USDC، یک استیبل کوین با دلار آمریکا، بازیکنی از تیم آرژانتینی میان‌ جدول Banfield را امضا کرده است. USDC توسط Circle Internet Financial مستقر در ایالات متحده صادر می شود.

انتقال هافبک جولیانو گالوپو از باشگاه اتلتیک بانفیلد به باشگاه فوتبال سائوپائولو با کمک یک استیبل کوین اتفاق افتاد.

این معامله از ۶ میلیون دلار تا ۸ میلیون دلار فراتر رفته بود که به ماهیت نوسانات مبادله از نظر نرخ پزو آرژانتین وابسته بود.

این انتقال با کمک همکاری با صرافی رمزنگاری Bitso با منشاء مکزیکی انجام شده است. Bitso یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری آمریکای جنوبی است. این خبر در میانه محدودیت های اقتصادی آرژانتین به دلیل یک بحران اقتصادی منتشر شد.

نوسانات کریپتو همچنان یک مشکل است

در حال حاضر، آرژانتین درگیر یک بحران اقتصادی است که باشگاه ورزشی آرژانتین را نیز تحت تاثیر قرار داده است. این خبر یک خبر مثبت است زیرا اولین امضای رمز ارز یک بازیکن فوتبال را نشان می دهد.

تالس فریتاس، مدیر Bitso در برزیل اظهار داشت:

ما بسیار مفتخریم که با این دو باشگاه برای امضای تاریخی سائوپائولو با تمام ایمنی، شفافیت و انعطاف‌پذیری که اقتصاد کریپتو ارائه می‌کند، همکاری می‌کنیم.

این انتقال با موفقیت انجام شد، اما نکاتی وجود دارد که باید در مورد این معامله در نظر گرفته شود. شکاف فعلی بین پزو و دلار در حال افزایش و افزایش است.

این به طور بالقوه می‌تواند شرایطی ایجاد کند که بازیکنان فوتبالی که توسط تیم‌های بین‌المللی امضا می‌شوند، بتوانند مجدداً در مورد قراردادها مذاکره کنند تا حقوق خود را تعدیل کنند.

از آنجایی که نوسانات می تواند مشکل ایجاد کند، تعدیل مداوم حقوق ها یک شرایط اجتناب ناپذیر خواهد بود.

علاوه بر این، اقتصاد ناپایدار آرژانتین به پذیرش ارزهای دیجیتال، به ویژه استیبل کوین ها کمک کرده است. تمایل به استفاده از استیبل کوین ها پس از استعفای چشمگیر وزیر اقتصاد آرژانتین افزایش یافته است. این استعفا در اوایل ماه جولای اتفاق افتاد.

تلاش برای منحرف کردن محدودیت های ارزی سختگیرانه

این معامله را می توان به عنوان تلاشی برای منحرف کردن محدودیت های محدودکننده ارز خارجی کشور در نظر گرفت. طبق قوانین فعلی، صادرات باید دلارهای تازه به دست آمده را در مدت پنج روز به پول محلی پزو آرژانتین تبدیل کند.

این نرخ در هر دلار ۱۳۱ پزو است. با توجه به بازار غیررسمی، نرخ ارز تقریباً نزدیک به ۳۰۰ پزو در هر دلار است. محدودیت های ارزی اعمال شده توسط بانک مرکزی آرژانتین به رمزارزها اشاره نمی کند. با این حال، تراکنش کریپتو همچنان تابع مقررات خواهد بود.

منابع بانک مرکزی آرژانتین اعلام کرده اند که انتقال گالوپو یک عملیات صادراتی است. به همین دلیل، بانفیلد اجباری است که USDC خود را به ارز محلی، پزو، با کمک بازار ارز رسمی نقد کند.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx