تاثیر به روزرسانی مرج اتریوم بر قیمت

به روزرسانی مرج اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 592 نفر

هر آنچه که باید در مورد تأثیر به روزرسانی مرج بر اتریوم بدانید

به نظر می رسد اتریوم پس از یک ماه روند صعودی، در مسیر درستی قرار دارد. اتریوم ماه را با قیمت ۱۰۵۰ دلار آغاز کرد، اما در پایان ماه قیمت آن حدود ۱۷۰۰ دلار است. به دلیل رشد کل بازار ارزهای دیجیتال و اعلام به روزرسانی مرج، اتریوم موفق شده است رشد خوبی را تجربه کند.

در واقع، اعلام زمان به روزرسانی Merge که قرار است در ۱۹ سپتامبر برگزار شود، می تواند باعث بهبود شرایط بازار شود.

تحلیل داده های آن چین

به‌روزرسانی اخیر CryptoQuant توسط CoinSignal365 به سرعت متوجه تغییر روند در اتریوم شد. این نشان داد که سپرده‌های اتریوم در صرافی‌ها در ماه ژوئیه پس از رسیدن به اوج خود در اواخر ژوئن در حال کاهش هستند. این در حالی است که فشار فروش کاهش یافته است.

تعداد قراردادهای باز برای اتریوم نیز در اواخر ژوئن، همزمان با قیمت آن، کاهش زیادی را تجربه کرد. از آن زمان، مجدداً همزمان با رشد قیمت، دوباره تعداد قراردادها افزایش یافت و اخیراً خط مقاومت جدیدی را نیز شکسته است. این نشان می دهد که مشارکت سرمایه گذاران در بازار در ماه جولای رشد داشته است. این امر اتریوم را با نزدیک شدن به یک دوره آزمایشی در موقعیت قوی تری قرار می دهد.

فعالیت شبکه در اتریوم همچنان بالا بوده است و در ۲۶ جولای به نقطه عطف جدیدی دست یافته است. به گفته Santiment، یک افزایش باورنکردنی در میزان فعالیت شبکه اتریوم، باعث شکستن سقف قبلی آن شده است. ۱.۰۶ میلیون آدرس اتریوم در آن روز تراکنش انجام دادند که در نتیجه نسبت به رکورد قبلی خود ۴۸ درصد افزایش داشته است.

با این حال، داده های جدید نگرانی هایی را برای جامعه اتریوم بوجود آورده است. میانگین قیمتی که سپرده های اتریوم ۲ را پوشش می هند حدود ۲۳۸۹ دلار بوده است. این ۴۴ درصد بیشتر از ارزش فعلی ۱۶۴۹ دلاری اتریوم درحال حاضر است. با وجود بیش از ۱۳ میلیون اتریوم استیک شده، مجموع زیان محقق نشده این سپرده های اتریوم ۲ به حدود ۱۵ میلیارد دلار می رسد.

چه اتفاقی برای اتریوم خواهد افتاد؟

اتریوم بعد از تجربه یک افت قیمت شدید در ماه ژوئن; در ماه جولای به خوبی توانست شرایطش را بهبود ببخشد. ماه ژوئن، اتریوم ۴۵.۴ درصد کاهش یافت; و در پایان ماه به حدود ۱۰۰۰ دلار رسید. در جولای اما شرایط متفاوت بود و قیمت اتریوم تا ۱۷۵۰ دلار نیز افزایش یافت.

به هرحال، ممکن است که سرمایه گذاران بیشتری جذب بازار ارزهای دیجیتال شوند; به ویژه با به روزرسانی مرج اتریوم که اهمیت و خبرهای آن روز به روز بیشتر می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx