کارشناس Fidelity درباره بیت کوین و اتریوم می گوید

کارشناس Fidelity درباره بیت کوین و اتریوم می گوید
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 492 نفر

جورین تیمر، استراتژیست ارشد کلان Fidelity می گوید که; بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به نقطه ای رسیده اند که احتمالاً در برابر رقابت غیرقابل نفوذ هستند. در مصاحبه ای با رائول پال در Real Vision; تیمر بیت کوین و اتریوم را با غول فناوری ایالات متحده اپل و حضور و تسلط گسترده آن بر صنعت خود مقایسه می کند.

طبق قانون متکالف، هر چه شبکه بزرگتر شود، ارزش گذاری آن شبکه به صورت تصاعدی بیشتر می شود. و من از مثال اپل استفاده کرده‌ام. به درآمد سالانه آن‌ها نگاه کنید; آیفون‌های بیشتری و همه چیزهایی که می‌فروشند، ارزش‌گذاری آن ها به‌طور تصاعدی بالا می‌رود تا زمانی که به نقطه اصلی برسد. و پس از آن، زمانی که به نقطه ای می رسد; شبکه آنقدر قدرتمند است که حتی اگر فردا یک دستگاه به مراتب بهتر اختراع شود، هرگز نمی تواند جای آن را بگیرد، زیرا بسیار قدرتمند شده است.

این کارشناس کلان می‌گوید در حالی که سایر پروژه‌های ارز دیجیتال به وجود خود ادامه می‌دهند; و با دو دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار رقابت خواهند کرد; بیت کوین و اتریوم قبلاً خود را به عنوان برترین ها معرفی کرده‌اند.

و من فکر می کنم اتریوم و بیت کوین به این آستانه رسیده اند. این بدان معنا نیست که کوین ها و شبکه های دیگر وجود نخواهد داشت. اما فکر می‌کنم آن‌ها این آزمون را راضی کرده‌اند تا به اندازه‌ای بزرگ شوند که باورشان شود و جدی گرفته شوند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx