لیستینگ بزرگ ارزینجا | 170 ارزدیجیتال جدید به لیست رمزارزهای ارزینجا افزوده شد

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

صرافی ارزینجا به منظور افزایش دسترسی کاربران به بازار رمزارزها و فراهم نمودن موقعیت‌های مختلف معاملاتی، اقدام به فهرست کردن بیش از 170 رمزارز، در شبکه‌های مختلف کرد است. 170 رمزارز جدید به لیست ارزینجا افزوده شد در اخرین دور لیستینگ صرافی ارزینجا تلاش شد تا رمزارزهای معتبر، ارزهای دیجیتال جدید، استیبل کوین‌ها، میم کوین‌های […]

ارزینجا

صرافی ارزینجا به منظور افزایش دسترسی کاربران به بازار رمزارزها و فراهم نمودن موقعیت‌های مختلف معاملاتی، اقدام به فهرست کردن بیش از 170 رمزارز، در شبکه‌های مختلف کرد است.

170 رمزارز جدید به لیست ارزینجا افزوده شد

در اخرین دور لیستینگ صرافی ارزینجا تلاش شد تا رمزارزهای معتبر، ارزهای دیجیتال جدید، استیبل کوین‌ها، میم کوین‌های پرطرفدار، جم کوین‌ها و سایر رمزارزهایی که از سوی کاربران درخواست شده بودند به لیست معاملاتی صرافی اضافه شوند.

در این به روزرسانی رمزارزهایی از جمله پپه (PEPE)، بیبی دوج (BABYDOGE)، USDC، فلوکی (FLOKI)، استپ اپ (KCAL)، اوسیس (OAS)، پیکل (PICKLE)، چیا (XCH)، تامادوج (TAMA) و بسیاری دیگر از رمزارزها به لیست معاملاتی ارز‌ینجا افزوده شد. هم اکنون کاربران می‌توانند تمام این رمزارزها را در پلتفرم ارزینجا خرید و فروش کنند و یا آن‌ها را بدون هیچ هزینه‌ای در “کیف من” خود نگهداری و ذخیره کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx