جدال آوا لبز و اوالانچ

اوالانچ
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 525 نفر

اوالانچ چیست

اوالانچ یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز منبع باز است که برای حل محدودیت‌های پروتکل‌های غیرمتمرکز مختلف توسعه یافته است

از این رو، عملیات آن بر مقیاس پذیری بالا، اجرای سریع تراکنش ها و هزینه های تراکنش کمتر کاهش می یابد. با این حد در عملکرد، اوالانچ یکی از رقبای برتر اتریوم باقی مانده است.

بلاک چین ان چندین محصول و برنامه کاربردی را برای دستیابی به رشد فوق العاده و نوآورانه عرضه کرده است. برخی تجربه هیجان انگیزی را برای کاربران و دیگر توسعه دهندگان دیفای در فضای کریپتو ایجاد کرده اند.

آیا ادعاها درست است یا نادرست؟

گزارش اخیر نشان می دهد که یک گروه رمزنگاری معروف به CryptoLeaks ادعایی جدی علیه آوا لبز کرده است. CryptoLeaks گروهی است که فساد و فریب های متنوعی را در صنعت کریپتو افشا می کند. این گروه ادعا می کند که شرکت مادر بلاک چین Avalanche، Ava Labs، از رویکردهای ضد رقابتی در عملیات خود استفاده می کند.

طبق گفته CryptoLeaks، آوا لبز درگیر اقدامات هماهنگی است که می تواند همه رقبای خود را ناراحت کند. همچنین این گروه آوا لبز را به دوری از قوانین نظارتی با اقدامات مشکوک خود متهم کرد.

علاوه بر این، این گروه در ادعاهای خود، Roche Freedman، یک شرکت حقوقی مستقر در نیویورک را درگیر کرده است. این گزارش اشاره کرد که Freedman داده‌های حساسی را علیه رقبای برتر اواکس جمع‌آوری کرده است که از آنها برای تنظیم پرونده‌های قضایی استفاده می‌کند. این شرکت با اقدام خود پاداش هایی در سهام آوا لبز و توکن های اواکس دارد.

برای اثبات ادعاهای خود، CryptoLeaks چند ویدیو را برای عموم منتشر کرد. یکی از این ویدئوها کارکنان Roche Freedman، Kyle Roche را نشان می دهد که برخی از اتهامات را تایید می کند.

کایل اعتراف کرد که آنها در فعالیت های مختلف ضد رقابتی شرکت داشته اند. این تیم فاش کرد که معاملات آنها با آوا لبز تا سپتامبر ۲۰۱۹ انجام می شود. علاوه بر این، او اشاره کرد که این شرکت حقوقی اقداماتی را علیه شبکه های رمزنگاری مانند سولانا و Dfinity آغاز کرده است.

از سوی خود، مدیر عامل آوا لبز، امیر گان سیرر، به اتهامات گروه کریپتو لیکس، CryptoLeaks واکنش نشان داد. مدیر عامل معتقد است که تمام ادعاهای این گروه بر اساس یک تئوری توطئه است. علاوه بر این، او اظهار داشت که آوا لبز هرگز در اقداماتی که غیراخلاقی یا غیرقانونی نامیده می شود، شرکت نکرده است.

برای مدیر عامل Sirer، تمام مقالات و ویدیوهای منفی منتشر شده علیه آوا لبز تحریک کننده هستند. با این حال، مدیر عامل به مردم اطمینان داد که دستاوردهای شبکه ها همه از تلاش های تیم فناوری اوالانچ است که هرگز پنهان نمی شود.

ICP می تواند با تبلیغات بهمنی ارتباط داشته باشد

در تحولی دیگر، این گمانه زنی وجود دارد که احتمالاً ICP در پشت این تبلیغات قرار دارد. به گفته یکی از اینفلوئنسرهای رمزنگاری برجسته، Cobie، ICP می‌تواند با این افشاگر ارتباط داشته باشد، اگرچه این ویدیو بهمن را متهم می‌کند. علاوه بر این، ICP شرکت مادر Dfinity است، بخشی از رقبای که Roche Freedman علیه آنها عمل کرد.

شخص دیگری، اندرو تی از هوش مصنوعی نانسن، از نظر اتصال ICP پشتیبانی می کند. اندرو معتقد بود که ادعاهای CryptoLeaks می تواند این باشد که Dfinity با ارائه جایزه به گروه تحریک شده است.

CryptoLeaks در گذشته هیچ نظر مثبتی در مورد ICP نگفته است. در عوض، این گروه حمله ای به ارزش چند میلیارد دلار علیه دارندگان ICP انجام داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx