اکسی اینفینیتی (AXS) در حال ترسیم یک الگوی نزولی

Axie Infinity در حال ترسیم یک الگوی نزولی غول‌پیکر
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 565 نفر

آیا قیمت (AXS)  ۹۵ درصد دیگر سقوط می‌کند؟

بازده ماهانه اکسی نسبت به اوج ۳۶۴.۴ میلیون دلاری خود در آگوست ۲۰۲۱ بیش از ۹۸ درصد کاهش یافته است. (AXS) از جولای سال گذشته یک الگوی معکوس نزولی غول‌پیکر را تشکیل داده است که می‌تواند قیمت‌ آن را تا ۹۵ درصد دیگر در سال ۲۰۲۲ کاهش دهد.

AXS با یک ریزش بزرگ مواجه است

این الگو که “فنجان و دسته معکوس” نامیده می شود، با شکل هلالی بزرگ و به دنبال آن یک حرکت رو به بالا مشخص می شود. معمولاً پس از خارج شدن قیمت از کانال افزایشی و به دنبال آن شکست دیگری در زیر خط گردن جام و دسته تکمیل می شود.

در همین حال، به عنوان یک قاعده در تحلیل تکنیکال، شکستن فنجان و دسته معکوس قیمت را به سطحی در طول برابر با ارتفاع فنجان کاهش می دهد.

افزایش قیمت AXS در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، و به دنبال آن از بین رفتن کامل آن در سال ۲۰۲۲، یک روند هلالی شکل می دهد که شبیه یک فنجان وارونه است. علاوه بر این، بازگشت قیمت ۵۰ درصدی اخیر از پایین ترین قیمت محلی ۱۱.۸۲ دلار در ۱۸ ژوئن، یک دسته معکوس را تشکیل می دهد، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

Axie Infinity در حال ترسیم یک الگوی نزولی غول‌پیکر

AXS/USD 3D

بنابراین، با توجه به اینکه AXS به زیر محدوده دستگیره معکوس با هدف شکست ۱ دلاری میل می کند، به نظر می‌رسد که ویژگی‌های فنی AXS به سمت نزول منحرف می‌شود که حدود ۹۵ درصد نسبت به قیمت در ۲۴ جولای کمتر است.

آسیب اخبار بد به اکسی اینفینیتی

چشم انداز نزولی شدید عمدتاً در پی روند رکود در سایر نقاط بازار ارزهای دیجیتال ظاهر می شود. با این وجود، AXS همچنین به دلیل فروپاشی دیدگاه اکسی اینفینیتی برای حفظ یک پلتفرم بازی

play to earn آسیب می بیند. علاوه بر این، اخبار منفی از جمله هک ۶۰۰ میلیون دلاری در اوایل سال جاری نیز تقاضا برای AXS را کاهش داده است، که به عنوان یک توکن حاکمیتی و مناقصه قانونی در اکوسیستم اکسی اینفینیتی عمل می کند.

طبق داده‌های ردیابی شده توسط Token Terminal، این در عملکرد بازده ماهانه Axie قابل مشاهده است، که بیش از ۹۸٪ از اوج ۳۶۴.۴ میلیون دلاری خود در آگوست ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

Axie Infinity در حال ترسیم یک الگوی نزولی غول‌پیکر

بازده ماهانه Axie Infinity

Yanto Chandra استدلال می کند که اکسی اینفینیتی ممکن است به طور کامل ناپدید نشود و اشاره کرد که پروژه اکسی”خود را دوباره اختراع می کند و سرنوشت جدیدی را در چشم انداز GameFi که به سرعت در حال تغییر است ترسیم می کند.”

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx