با به روزرسانی مرج از سود استیک اتریوم غافل نشوید

استیک اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 551 نفر

به روزرسانی مرج اتریوم

خبر به روزرسانی مرج اتریوم باعث ایجاد خوش بینی در جامعه اتریوم، مخصوصا کسانی که علاقه مند به استیک اتریوم هستند، شده است. با این حال، قیمت اتریوم در زمان انتشار، در حال تثبیت بالای ۱۶۰۰ دلار بوده است.

در روند صعودی اخیر، اتریوم با افزایش ۱۹.۰۷ درصدی در هفت روز گذشته، از بیت کوین عملکرد بهتری داشته است. اکنون، این سوال باقی می‌ماند که آیا رهبر آلتکوین ها قادر خواهد بود تا در ماه سپتامبر به روزرسانی مرج را اجرایی کند؟

عملکرد فعلی اتریوم

این هفته یک فرصت بهبود برای اتریوم بود زیرا همچنان در بازار نزولی به سمت قیمت های بالاتر حرکت می کند. سرمایه گذاران پس از ریزش اتریوم به پایین ترین سطح یعنی زیر ۱۰۰۰ دلار در ژوئن، شاهد افزایش دوباره این کوین تا ۱۶۰۰ دلار بودند. اما تاریخ به روزرسنی مرج در سپتامبر مطمئناً بر قیمت این آلتکوین تأثیر بسزایی گذاشته است.

انتظار می‌رود که این انتقال از مکانیزم اثبات کار به اثبات سهام برای شبکه بسیار مثمر ثمر ومفید باشد. طبق تحلیل های IntoTheBlock، اجرای درست به روزرسانی مرج منجر به سودآوری این کوین برای تمام شبکه اتریوم  از جمله کسانی که استیک اتریوم انجام می دهند، خواهد شد.

در حالی که تورم همچنان اقتصاد جهانی را آزار می دهد، اتریوم قرار است به بزرگترین ارز ضدتورمی تبدیل شود. انتظار می رود تولید اتریوم های جدید پس از به روزرسانی مرج اتریوم تا ۹۰ درصد کاهش یابد. در پی انتشار EIP-1559 در سال گذشته، ۸۰٪ تا ۸۵٪ از هزینه های تراکنش توکن سوزی شده اند. این کار منجر به پیشی گرفتن تعداد توکن های سوزانده شده به توکن های تولید شده است.

در حال حاضر، بازدهی استیک اتریوم ۳.۹% است که انتظار می رود تا ۷٪ نیز افزایش یابد.

سود استیک اتریوم

وقتی سود استیک اتریوم بالاتر رود منجر به جذب سرمایه های بیشتر برای استیک اتریوم می شود. این خود منجر به افزایش امنیت شبکه خواهد شد زیرا برای بدست آوردن ۵۱٪ از اتریوم های استیک شده برای حمله ۵۱ درصدی بسیار سخت تر خواهد شد.

افزایش بازده استیک اتریوم به باعث سودآوری بیشتر پلتفرم های استیک مانند Lido خواهد شد. کسانی که اتریوم دارند تا ۶ تا ۱۲ ماه پس از مرج نمی توانند دارایی های خود را برداشت کنند. استیک اتریوم در Lido فقط در این صورت سود ده خواهند بود.

در عین حال، اگر شرایط اقتصاد کلان جهانی بدتر شود، وضعیت می تواند به طور کامل برای سرمایه گذاران تغییر کند. با این وجود، معامله‌گران نسبت به اتریوم همچنان خوش‌بین هستند زیرا انتظارات زیادی از به روزرسانی مرج اتریوم دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx