بنکمن-فرید زمان بیشتری برای تنظیم دفاعیه خود می‌خواهد

بنکمن-فرید
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 301 نفر

سم بنکمن-فرید زمان بیشتری برای مذاکره در مورد شرایط دفاعیه خود می خواهد.

وکلای مدیر اجرایی سابق صرافی ارزدیجیتال FTX روز جمعه در نامه ای از یک قاضی فدرال خواستند که تا ۳ مارس به آن‌ها مهلت دهد تا جزئیات بحث دفاعیه جاری خود را بررسی کند. بنکمن-فرید همچنین درخواست زمان بیشتری برای یافتن یک متخصص فناوری برای آموزش دادگاه کرد. وکلای بنکمن-فرید گفتند:

“ما با احترام از دادگاه درخواست می کنیم که مهلت دفاعی را برای ارائه پیشنهاد ما برای مشاور فنی دادگاه و شرایط وثیقه اضافی بدهد.”

دادستان ها از قاضی لوئیس کاپلان خواسته اند تا شرایط وثیقه بنکمن-فرید را تشدید کند و دسترسی او به اینترنت را به طور جدی محدود کند. این درخواست پس از اینکه او از یک برنامه رمزگذاری شده برای پیام دادن به یک کارمند سابق و یک VPN برای تماشای بازی Super Bowl استفاده کرد، داده شد.

بنکمن-فرید با چندین اتهام جنایی روبرو است. استفاده از VPN یا هر برنامه رمزگذاری شده مانند Signal برای وی منع شده است و او همچنین حق تماس با کارمندان فعلی یا سابق FTX را ندارد. این مدیرعامل ورشکسته با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری در کالیفرنیا در بازداشت خانگی است.

قاضی کاپلان از بنکمن-فرید خواست تا یک کارشناس فناوری را برای بحث در مورد استفاده از VPN خود به دادگاه بیاورد. بنکمن-فرید موافقت کرده است که هزینه کارشناس را بپردازد و وکلای او می گویند که هنوز در جستجوی یک نامزد مناسب هستند. قاضی همچنین از دادستان‌ها و وکلای بنکمن-فر‌ید خواست تا دستورات وثیقه جدیدی را به دادگاه پیشنهاد کنند. بنکمن-فرید منتظر محاکمه ماه اکتبر در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک است. او در این هفته با چهار اتهام جدید، از جمله کلاهبرداری بانکی روبه رو شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx