سختی شبکه بیت کوین ۹.۹۵ درصد افزایش یافت

سختی شبکه بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 360 نفر

بر اساس به روز رسانی منتشر شده در وبسایت BTC.com در روز جمعه، سختی شبکه بیت کوین پس از آخرین تعدیل، ۹.۹۵ درصد افزایش یافته است. به نظر می‌رسد که دستگاه‌های ماینر بیشتری آنلاین شده‌اند، که احتمالاً تا حدی به دلیل افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین و کاهش هزینه‌های برق است. در واقع این‌ها موارد و بسترهای مورد نیاز برای ماینرها را فراهم کرده است.

سختی شبکه بیت کوین به پیچیدگی فرآیند محاسباتی مورد استفاده در ماینینگ اشاره دارد و هر دو هفته (یا هر ۲۰۱۶ بلاک) هماهنگ با هش ریت شبکه تنظیم می‌شود. بر اساس داده های گردآوری شده توسط سایت The Block Research، هش ریت جهانی شبکه در این هفته به طور موقت به ۳۲۰ EH/s جهش کرد.

اتان ورا، مدیر ارشد اجرایی Luxor گفت: «هش‌ریت شبکه به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، زیرا ماشین‌های کارآمدتر به بازار می‌آیند، نرخ برق کاهش می‌یابد، زیرساخت‌ها ساخته می‌شود و اقتصاد استخراج بهبود می‌یابد».

رقابت بیشتر

حتی در شرایطی که استخراج‌کنندگان از اقتصاد بهبودیافته سود می‌برند، احتمالاً با افزایش سختی شبکه، که برای سومین بار در سال جاری جهش کرده است، آنچنان سودی نخواهند کرد.

ورا گفت: “ما انتظار داریم که قیمت هش در یک باند محدود ۷۰ تا ۹۰ دلار در PH/روز معامله شود، زیرا افزایش قیمت بیت کوین با افزایش مشکل شبکه جبران می شود و شبکه در قیمت های تعادلی جدید قرار می گیرد.” Hashprice یک معیار ابداع شده توسط Luxor است که به درآمد استخراج‌کنندگان از یک واحد هش ریت در یک بازه زمانی خاص اشاره دارد.

شرکت سرمایه گذاری D.A. دیویدسون اخیراً در یادداشتی گفته است که با توجه به افزایش رقابت در صنعت، “احتیاط” خواهد داشت. در این بیانیه آمده است: «ما همچنان به ماینرهایی با انرژی کم هزینه، برنامه‌های رشد دارای بودجه و نقدینگی فراوان تکیه می‌کنیم تا از این تغییر قریب‌الوقوع سود ببریم.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx