تریپ هاوکینز، بنیانگذار شرکت EA، به پروژه GFAL پیوست

تریپ هاوکینز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 587 نفر

تریپ هاوکینز، بنیانگذار شرکت غول بازی‌های کامپیوتری، الکترونیک آرتز (EA)، به یک استودیوی بازی سازی وب۳ مستقر در شهر بارسلون اسپانیا، Games For A Living (GFAL) می‌پیوندد. هاوکینز به عنوان مدیر ارشد استراتژی و عضوی از هیئت مدیره به این استارتاپ خواهد پیوست. بر اساس مطالب منتشر شده توسط شرکت، او تجربه کار در استارت‌آپ‌های مختلفی را دارد؛ از کار در کنار استیو جابز در شرکت اپل گرفته تا پایه‌گذاری و کمک به EA در مسیر عرضه اولیه عمومی.

مانل سورت، مدیر عامل GFAL می گوید:

«تریپ پدر بازی‌های ویدیویی مدرن و یکی از بهترین رویاپردازان در صنعت گیمینگ است، تا جایی که در سال ۲۰۰۷، زمانی که من برای اولین بار با او آشنا شدم، درباره NFT ها صحبت می کرد. مفتخریم که او برای هدایت بخش استراتژی ما حاضر به همکاری شده است. من مطمئن هستم که تریپ موجب تقویت تجارت ما و آینده بازی های بلاکچینی خواهد بود.»

سورت و هاوکینز در Digital Chocolate با هم کار کردند. سورت FVP سابق و رئیس استودیوی کینگ بارسلونا، دومین استودیوی بزرگ شرکت جهانی بازی، بوده است. GFAL در اوایل سال ۲۰۲۰ با هدف توسعه بازیها برای بلاکچین راه اندازی شد و یک دور جذب سرمایه کامل کرد. اولین بازی شرکت Startup Elemental Raiders بود که یک بازی استراتژی نقش آفرینی رایگان است.

تریپ هاوکینز گفت: «صرف نظر از اتفاقات و دردهای اخیر در حوزه ، بلاکچین به عنوان یک فناوری پتانسیل زیادی دارد و تجربه های پیشرفته در مورد مالکیت و تجارت دارایی و همچنین ایجاد فرصت های جدید برای تعامل اجتماعی و مدلهای تجاری نوآورانه را فراهم می کند.»

وی افزود:

«ما می خواهیم در این امر سرمایه گذاری کنیم، نه اینکه لزوماً گیمرهای معمولی را برای ورود به وب۳ مجبور کنیم. ما می‌خواهیم با افزودن ارزش به مدل های بازی که از قبل وجود دارد گیمرها را تشویق به ورود به وب۳ و بلاکچین کنیم.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx