افزونه ChatGPT برای گوگل کروم | بهترین افزونه‌های چت جی پی تی برای گوگل کروم

افزونه ChatGPT برای گوگل کروم
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1934 نفر

از زمانی که چت جی پی تی (ChatGPT) در معرض دید عموم قرار گرفت، محبوبیت زیادی پیدا کرد. این چت ربات که چند ماه پیش توسط شرکت OpenAI راه اندازی شد به حدی معروف است که سرورها در تلاش برای نگه داشتن آن هستند. در حالی که ما قبلاً بهترین گزینه های این چت بات را فهرست کرده ایم، امروز به سراغ ابزارهایی می رویم که عملکرد این ربات هوش مصنوعی را بیشتر گسترش می دهند.

ChatGPT در حال حاضر در مرورگر کروم اجرا می شود، اما آیا می دانستید که می توانید قابلیت های آن را به سایر وب سایت ها نیز بیاورید؟ ما در اینترنت جست‌وجو کرده‌ایم و ۱۰ مورد از بهترین افزونه ChatGPT گوگل کروم را برای شما پیدا کرده‌ایم که دقیقاً این کار را انجام می‌دهند. بنابراین مهم نیست که چگونه می خواهید از چت جی پی تی استفاده کنید؛ زیرا یک برنامه افزودنی برای هر استفاده‌ای وجود دارد. بنابراین بدون تأخیر بیشتر، بیایید افزونه‌های برتر ChatGPT برای گوگل کروم را بررسی کنیم.

افزونه WebChatGPT

چت جی پی تی حتی با وجود پاسخ‌های عاقلانه و مطمئن و پایگاه‌داده اطلاعاتی خود، همچنان فاقد یک چیز اصلی است؛ یعنی دسترسی به آخرین اطلاعات در اینترنت. از آنجایی که دانش ChatGPT محدود به داده‌های سال ۲۰۲۱ است، این باعث می‌شود که پاسخ‌ها برای هر چیزی که پس از آن زمان اتفاق افتاده باشد، قدیمی به نظر برسد. با این حال، یکی از بهترین افزونه‌های کروم، WebChatGPT، به غلبه بر این محدودیت کمک می‌کند.

افزونه ChatGPT برای گوگل کروم

این برنامه افزودنی ربات را تقویت می کند تا نتایج وب مرتبط به هر چیزی که از آن بخواهید را اضافه کند. پس از وارد کردن یک درخواست، برنامه افزودنی به ChatGPT اجازه می‌دهد تا پیوندهای مرتبط را در وب جستجو کند. سپس ربات نتایج جستجو را نمایش می دهد و اطلاعات را بر اساس این لینک ها جمع آوری می کند. همچنین می‌توانید فیلترهای مختلفی مانند زمان، منطقه و تعداد نتایج را انتخاب کنید. حتی می‌توانید این برنامه افزودنی را غیرفعال کنید تا عملکرد ChatGPT اصلی را برگردانید. در حالی که برنامه افزودنی اندازه پاسخ متن را چند پاراگراف افزایش می دهد، من معتقدم ارزشش را دارد. اگرچه، این فقط به نگرانی های ما در مورد محتوای سرقت شده می افزاید.

 ChatGPT برای گوگل

اگر از این ربات چت هوش مصنوعی استفاده کرده اید، می دانید که ChatGPT به یک تب مرورگر محدود شده است. بنابراین اگر کسی هستید که می‌خواهید همیشه از آن استفاده کنید، باید آن تب را باز نگه دارید. این افزونه چت جی پی تی این مشکل را حل می کند و ربات را به موتورهای جستجو می آورد. مطابق با نام آن، افزونه ChatGPT برای گوگل پاسخ این چت بات را در کنار نتایج جستجوی Google نمایش می دهد. تنها کاری که برای راه‌اندازی باید انجام دهید این است که با استفاده از این افزونه وارد OpenAI شوید.

افزونه ChatGPT برای گوگل کروم

این برنامه افزودنی هر زمان که از Google استفاده می کنید فعال می شود و نیازی به درخواست خاصی ندارد. برای شروع، به سادگی هر موضوعی را در گوگل جستجو کنید. با جایگزینی پنل دانش موجود در سمت راست، پنل ChatGPT جدیدی را در جای سرچ خود خواهید دید. اینجاست که ChatGPT پاسخی را مستقیماً از نتایج جستجوی Google شما ارائه می دهد. از آنجایی که با درخواست جستجوی شما مانند یک درخواست برخورد می کند، نیازی نیست کار دیگری انجام دهید. مانند وب سایت، چت جی پی تی در اینجا می تواند پاسخ دهد، کد بنویسد، به سؤالات پاسخ دهد و…

ChatGPT Writer؛ نوشتن نامه و پیام با هوش مصنوعی

در حالی که افزونه فوق، ChatGPT را به جستجوی گوگل می آورد، این افزونه قدرت نویسندگی خود را به مرورگر شما می آورد. ChatGPT Writer بر روی نوشتن ایمیل ها و پیام ها در تمام وب سایت ها تمرکز دارد. این برنامه افزودنی به صورت مستقل کار می کند و فقط نیاز به ورود به OpenAI دارد. سپس، باید افزونه را با کلیک بر روی آن باز کنید. سپس یک ورودی یا موضوع می‌خواهد، که می‌خواهید ایمیل یا پیام درباره آن باشد.

اموزش ChatGPT

پس از دریافت درخواست، این افزونه تقریباً بلافاصله پاسخی را ارائه می دهد. در حالی که برنامه افزودنی برای ایمیل ها و متن ها ساخته شده است، می توانید از آن برای صحبت با ChatGPT نیز استفاده کنید.البته ممکن است پاسخ ها بیشتر از حد معمول طول بکشد. با این وجود، این افزونه یکی از بهترین افزونه های ChatGPT برای گوگل کروم است.

مرلین؛ دستیار ChatGPT ساخته شده توسط OpenAI

اگر افزونه چت جی پی تی برای گوگل را دوست داشتید اما می‌خواهید آن را به‌جای موتور جستجو در سطح مرورگر قرار دهید، خوب، اینجا یک جایگزین برای شما معرفی شده است. مرلین (Merlin) افزونه Open AI مبتنی بر ChatGPT است که در کل مرورگر کار می کند. از آنجایی که این افزودنه به مدل هوش مصنوعی GPT AI شرکت Open AI متکی است، پاسخ‌های یکسانی را در طیف گسترده‌ای از درخواست‌ها ارائه می‌دهد.

افزونه ChatGPT برای موبایل

مرلین افزونه ای است که می توانید با فشار دادن میانبر صفحه کلید CTRL (CMD در مک) + M در مرورگر فعال شود. رابط کاربری آن با گوشه های گرد مدرن‌تر به نطر می‌رسد. در مورد نحوه کار کردن، شما مانند ChatGPT یک پرس و جو وارد می کنید و مرلین در عرض چند ثانیه پاسخ می دهد. همانطور که در بالا ذکر شد، Merlin در کل مرورگر در هر صفحه وب کار می کند. بنابراین دفعه بعد که نیاز به پاسخ سریع به یک ایمیل کاری یا یک کد HTML سریع دارید، برای کمک از این برنامه افزودنی استفاده کنید.

افزونه tweetGPT

کاربران در سراسر جهان از چت جی پی تی برای موارد مختلفی استفاده می کنند. حتی بسیاری از این ربات چت هوش مصنوعی برای توییت کردن همه چیز یا پاسخ دادن به دیگران استفاده می‌کنند. با این حال، برای این کار باید وب سایت ChatGPT را باز کنید، متن توییت را بچسبانید و پاسخ را کپی کنید. این افزون کار را راحت‌تر می‌کند. افزونه tweetGPT کروم،  چت جی پی تی را مستقیماً در توییتر ادغام می کند تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

پس از نصب، یک نماد ربات را در پاپ آپ “تویت جدید” مشاهده خواهید کرد. روی نماد ربات کلیک کنید تا از بین حالت‌های مختلف برای پست یا پاسخ‌های خود انتخاب کنید. tweetGPT از حالت‌هایی مانند خنده‌دار، خوش‌بینانه، هیجان‌انگیز، هوشمند و… پشتیبانی می‌کند. فقط روی هر یک از اینها کلیک کنید و ChatGPT توییت را برای شما تولید می کند.

می‌توانید این دسته‌ بندی‌ها را برای توییت‌های جدید دوباره انجام دهید. tweetGPT یکی از جالب ترین و بهترین افزونه ها ChatGPT برای کروم است که می توانید در اختیار داشته باشید.

افزونه های ChatGPT برای گوگل کروم را امتحان کنید

اگر به دنبال بهبود تجربه ChatGPT خود هستید، از یکی از بهترین افزونه های ChatGPT برای گوگل کروم که در بالا ذکر شد استفاده کنید. این افزونه‌ها ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌کنند و ربات چت هوش مصنوعی را به روش‌های مختلف در دسترس‌تر می‌کنند. برای کسانی که به دنبال سرگرمی بیشتر با پشتوانه هوش مصنوعی هستند، بهترین مولدهای هنر هوش مصنوعی را که به شما امکان آزمایش و خروجی تصاویر خلاقانه را می‌دهند، بررسی کنید. بنابراین، کدام افزونه را بیشتر دوست دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx