لینا نتورک چیست و چه کاربردی دارد؟ | معرفی پروژه LINA

لینا نتورک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 899 نفر

لینا نتورک (Lina Network) چیست؟

لینا نتورک (LINA) یک پلت فرم مبتنی بر بلاک چین است که راه حل هایی برای مدیریت زنجیره تامین، قابلیت ردیابی محصول و کنترل کیفیت ارائه می دهد. هدف این پلتفرم ایجاد یک سیستم شفاف و ایمن است که امکان ردیابی و نظارت بر محصولات را از مبدا تا مصرف کننده نهایی فراهم می کند. لینا نتورک ادعا می کند که با استفاده از فناوری بلاک چین، اطمینان حاصل می کند که داده های روی پلت فرم ضد دستکاری هستند و نمی توان آنها را تغییر داد. این می تواند به کاهش تقلب، افزایش مسئولیت پذیری و بهبود کارایی عملیات زنجیره تامین کمک کند. علاوه بر این، لینا نتورک با سازمان‌های مختلف از جمله سازمان‌های دولتی برای پیاده‌سازی راه‌حل‌های خود مشارکت کرده است.

تاریخچه لینا نتورک

لینا نتورک در سال ۲۰۱۷ توسط تیمی از کارآفرینان و فناوران ویتنامی تاسیس شد. هدف این شرکت استفاده از فناوری بلاک چین برای رسیدگی به مسائل مربوط به مدیریت زنجیره تامین و قابلیت ردیابی محصول، به ویژه در بازارهای نوظهور بود.

در اوایل سال ۲۰۱۸، شبکه لینا اولین محصول خود را راه اندازی کرد، یک پلت فرم مبتنی بر بلاک چین به نام «زنجیره تامین لینا». هدف این پلت فرم ارائه راه حل های مدیریت زنجیره تامین برای صنایعی مانند کشاورزی، داروسازی و تدارکات بود. این پلتفرم برای کمک به کسب‌وکارها طراحی شده است تا مبدأ، کیفیت و حرکت محصولات خود را ردیابی کنند و آنها را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند و تقلب را کاهش دهند.

از آن زمان، شبکه لینا عرضه های خود را به محصولات و خدمات دیگری مانند «لینا ریویو»، بستری برای بررسی و تأیید صحت محصولات و «لینا مارکت»، بازار غیرمتمرکز کالا و خدمات، گسترش داد. این شرکت همچنین با سازمان‌های مختلف، از جمله اتاق بازرگانی و صنعت ویتنام، برای ترویج پذیرش فناوری بلاک چین در مدیریت زنجیره تامین و سایر صنایع، مشارکت کرده است.

از کجا می توان توکن لینا را خرید؟

توکن لینا نتورک (LINA) یک ارز دیجیتال است که می‌توان آن را در صرافی‌های مختلف ارز دیجیتال خریداری کرد. در اینجا برخی از صرافی های محبوب وجود دارد که می توانید LINA را خریداری کنید:

  • بایننس
  • کوکوین
  • Gate.io
  • یونی سواپ
  • پنکیک سواپ

برای خرید LINA در این صرافی ها، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و مراحل احراز هویت لازم را انجام دهید. پس از تأیید حساب شما، می توانید وجوهی را به حساب خود واریز کنید و از آنها برای خرید LINA استفاده کنید.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده می تواند مخاطره آمیز و پرنوسان باشد، بنابراین مهم است که خودتان تحقیقات خود را انجام دهید و فقط آنچه را که می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری کنید. همچنین، مطمئن شوید که از بهترین شیوه‌های امنیتی مانند استفاده از رمز عبور ایمن و فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای در حساب صرافی خود برای کمک به محافظت از وجوه خود پیروی می‌کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx