سرمایه گذاری ۶ میلیاردی بزرگان تکنولوژی در بلاک چین

بلاک چین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 495 نفر

یک گزارش نشان می دهد که شرکت مادر گوگل، آلفابت، ۱.۵ میلیارد دلار در پروژه های مرتبط با صنعت بلاک چین سرمایه گذاری کرده است. طبق آخرین تحقیقات بلاک دیتا، آلفابت در رشد صنعت بلاک چین نقش داشته و از چندین استارتاپ در رشد آنها حمایت کرده است. این غول فناوری از سپتامبر ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲، ۱.۵ میلیارد دلار در چهار شرکت بلاکچین سرمایه گذاری کرد. از جمله یک شرکت حفاظتی دیجیتال به نام فایربلاک، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Digital Currency Group، پلتفرم زیرساخت لایتنینگ نود و شرکت بازی های ویدیویی بلاک چین Dapper Labs.

این گزارش نشان می دهد که در طول این دوره، ۴۰ شرکت دولتی به ارزش ۶ میلیارد دلار در صنعت بلاک چین سرمایه گذاری کردند. از جمله ۱.۱۷ میلیارد دلار بلک راک. ۱.۱۱ میلیارد دلار مورگان استنلی. ۹۷۲ میلیون دلار از سامسونگ، که از ۱۳ پلتفرم پشتیبانی می‌کند. تحقیقات بلاک دیتا همچنین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیشتر به شرکت‌هایی علاقه‌مند هستند که خدمات بلاکچین، پلتفرم‌های زیرساخت، شرکت‌های توسعه بلاک چین، برنامه های غیرمتمرکز، قراردادهای هوشمند و راه‌حل‌های نگهداری را ارائه می‌کنند.

با وجود سقوط اخیر بازار کریپتو و در نتیجه کاهش علاقه به این صنعت، مجله Inc چندین شرکت را در لیست ۲۰۲۲ خود قرار داده است و “بلاکفای” را سریع‌ترین شرکت در حال رشد سال معرفی کرده است. به گفته این مجله، وام دهنده رمزارز، بلاکفای، رشد ۲۴۵۶۱۶ درصدی را تجربه کرده است. دیگر شرکت های موجود در این لیست عبارتند از پالیگان و کوین فلیپ.

سرمایه گذاری خطر پذیر در بلاک چین به بالای ۱۷ میلیارد دلار رسید

به گفته جی پی مورگان، از ابتدای سال تا به امروز رقم سرمایه گذاری خطرپذیر در صنایع کریپتو و بلاک چین ۱۷.۹ میلیارد دلار  است. جی پی مورگان گفت:

در حالی که بسیاری از بخش‌های سنتی از جمله نرم‌افزار و داروسازی و بیوتکنولوژی همچنان بیشترین فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر را در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهند. یکی از جالب‌ترین روندهایی که در سه ماهه اخیر مشاهده کرده‌ایم، سرعت رکورد سرمایه‌گذاری خطرپذیر در استارت‌آپ‌های صنایع کریپتو و بلاک چین بوده است.

آخرین داده های Chainalysis نشان می دهد که همراه با قیمت های بازار، فعالیت غیرقانونی در صنعت کریپتو نیز کاهش یافته است. در این گزارش آمده است: «کل درآمد کلاهبرداری برای سال ۲۰۲۲ در حال حاضر ۱.۶ میلیارد دلار است که ۶۵ درصد کمتر از دوره منتهی به جولای سال ۲۰۲۱ بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx