آوه (AAVE) به جبهه حمایت از POS اتریوم پیوست

آوه
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

کشمکش بین دو جبهه اثبات سهام و اثبات کار در اتریوم شدت گرفته است. ادغام همچنان یکی از پرطرفدارترین ارتقاهای اخیر است. اما جبهه مقابل قوی است و متحدان زیادی به دست آورده است. مخالفان همچنان بر فشار خود برای فورک اتریوم پس از تبدیل شدن به یک بلاک چین اثبات سهام در ماه‌های آینده می افزایند. با وجود این، بسیاری از پروتکل ها به دنبال تغییر انحصاری به نسخه اثبات سهام هستند. یکی از آنها آوه (Aave) است.

پیشنهاد آوه

طبق آخرین پیشنهاد خود، اعضای DAO حاکم بر پروتکل نقدینگی منبع باز آوه، بررسی می کنند که به سمت نسخه جدید شبکه اصلی اتریوم بروند و هرگونه نسخه فورک شده  اثبات کار را رد کنند. به طور خلاصه، پروتکل آوه به روی هر فورکی که از ادغام ایجاد می شود، بسته خواهد شد.

در پیشنهاد آوه آمده است:

یک اجماع کلی از سوی سازندگان درگیر در توسعه پروتکل وجود دارد، اینکه حفظ یک بازار بادوام آوه در هر فورک اتریوم که دارای اجماع جایگزین (مانند اثبات کار) است عملاً غیرممکن است. برای اطمینان از ادامه وجود پروتکل برای جامعه، آوه در نظر می گیرد که این پروتکل باید به شبکه اصلی اتریوم متعهد شود.

طرفداران اثبات کار

در حالی که این انتقال منجر به واگذاری وظایف به اعتبارسنجی‌ها به جای ماینرها برای کاهش مصرف انرژی بلاک چین می‌شود، بسیاری از ماینرها از آن راضی نیستند. رهبر اپوزیسیون، چندلر گوئو، استخراج‌کننده معروف اتریوم چینی است که اکنون در حال سازماندهی همکاران خود برای حمایت از تلاش‌های خود در تلاش برای «نجات دادن آنها» از توقف فعالیت‌هایشان است.

موسس جنجالی ترون، جاستین سان، و صرافی او پولونیکس، و همچنین پلتفرم مشتقات بیت مکس از تلاش او حمایت می کنند. در طرف دیگر جبهه، صادرکننده استیبل کوین USDC سیرکل، و همچنین شبکه غیرمتمرکز اوراکل، چین لینک از تغییر اتریوم به زنجیره اثبات سهام پشتیبانی می‌کند.

حساب توییتر EthereumPoW که فورک زنجیره ای را پیشنهاد می دهد در ۱۰ آگوست نامه ای سرگشاده را  منتشر کرد که در آن به جزئیات توضیح می داد که توکن جدید از قبل استخراج نخواهد شد و تورم وجود نخواهد داشت. آنها «نخبگان» اتریوم را به سرکوب صدای ماینرها و وادار کردن دیگران به همکاری متهم کردند. این حساب توییتری قصد دارد بر لغو EIP-1559 و حفظ اثبات کار و مکانیسم اجماع ناکاموتو تمرکز کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx