خرید دارایی های وویجر توسط بایننس و FTX

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

به نظر می‌رسد وویجر پیشنهادهای بیشتری برای دارایی‌های خود از بازیگران اصلی صنعت دریافت می‌کند، بایننس و FTX طبق گزارش‌ها پیشتاز سایر مناقصه‌گران هستند. بر اساس گزارش‌ها، صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال بایننس و FTX در مناقصه خرید دارایی‌های وام‌دهنده رمزنگاری،وویجر دیجیتال که در ماه جولای اعلام ورشکستگی کرد، اعلام امادگی می‌کنند. سایر گزارش‌های اخیر ادعا […]

بایننس

به نظر می‌رسد وویجر پیشنهادهای بیشتری برای دارایی‌های خود از بازیگران اصلی صنعت دریافت می‌کند، بایننس و FTX طبق گزارش‌ها پیشتاز سایر مناقصه‌گران هستند.

بر اساس گزارش‌ها، صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال بایننس و FTX در مناقصه خرید دارایی‌های وام‌دهنده رمزنگاری،وویجر دیجیتال که در ماه جولای اعلام ورشکستگی کرد، اعلام امادگی می‌کنند.

سایر گزارش‌های اخیر ادعا کردند که الامندا با 200 میلیون دلار وام کریپتو به وویجر، موافقت کرده است.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال در روز سه شنبه (20 سپتامبر 2022)، منابع ناشناس اعلام کردند که بایننس با حدود 50 میلیون دلار، کمی بالاتر از پیشنهاد FTX، پیشتاز پیشنهاد است.
روند مناقصه در 13 سپتامبر 2022 در نیویورک آغاز شد که پیش از این قرار بود در ماه آگوست برگزار شود. در حال حاضر نه پیشنهاد بایننس و نه FTX پذیرفته نشده است، در حالی که نتایج حراج در تاریخ 29 سپتامبر 2022 اعلام خواهد شد.
در همین حال، در 22 ژوئیه، FTX، همراه با Alameda Research، پیشنهاد خرید تمام دارایی‌های وویجر و وام‌های دارایی دیجیتال، به جز وام‌های Three Arrows Capital (3AC) را داد. به گفته سام بنکمن فرید، مدیر عامل FTX در آن زمان، این خرید به مشتریان وویجر امکان می‌دهد نقدینگی اولیه دریافت کنند و بخشی از دارایی‌های خود را پس بگیرند.
با این حال، وکلای ورشکستگی وویجر پیشنهاد خرید را رد کردند و اظهار داشتند که این پیشنهاد مشترک رویه‌های مناقصه را نقض می‌کند. آنها همچنین ادعا کردند که این پیشنهاد بر مشتریان وام دهنده تأثیر گذاشته و به نفع FTX و Alameda بوده است.
سم بنکمن نیز اظهار داشت که آنها می‌خواهند با هزینه‌های مشاوره به شکایات مشتریان درباره وجوه خود خاتمه دهند.
طبق گزارش اخیر CryptoPotato، الامندا موافقت کرد که 200 میلیون دلار ارز دیجیتال وام داده شده از وویجر را بازپرداخت کند، در حالی که این شرکت 160 میلیون دلار به عنوان وثیقه به وام دهنده کریپتو دریافت خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx