قیمت های ریگ ماینیگ کاهش یافت

ماینیگ
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 484 نفر

بیت مین قیمت ریگ های ماینیگ را در میان بازار نزولی کریپتو و هزینه های انرژی کاهش می دهد

بیت‌مین روز سه‌شنبه اعلام کرد که قیمت یکی از جدیدترین مدل‌های ماینیگ خود، S19 Pro را به ۱۹ دلار به ازای هر تراهش (TH) کاهش می‌دهد که ۴۱ درصد کمتر از شاخص قیمت ان در سایت Hashrate Index است.

Terahash یک واحد قدرت محاسباتی در شبکه بیت کوین است. ماینرهای ارزهای دیجیتال در Terahash قیمت گذاری می شوند تا امکان مقایسه بین مدل های مختلف وجود داشته باشد.
بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین تا کنون بیش از ۶۰ درصد در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است و طبق گزارش Bitcoinist به نقل از Arcane Research، استخراج کنندگان بیت کوین اکنون در کمترین سطح از نوامبر ۲۰۲۰ یعنی ۱۷.۹ میلیون دلار آمریکا درآمد دارند.

با اعمال تحریم‌ها علیه روسیه پس از حمله روسیه به اوکراین، تولید انرژی روسیه کاهش یافته و قیمت جهانی انرژی را افزایش داده است و بر مشکلات استخراج کنندگان که به شدت به برق وابسته هستند، افزوده است.
شاخص قیمت مدل‌های با بالاترین عملکرد ماینیگ بیت‌کوین نیز بیش از ۶۷ درصد کاهش یافت و از ۱۰۱ دلار آمریکا در ابتدای سال ۲۰۲۰ به ۳۲.۷۱ دلار آمریکا در هر ساعت در روز پنجشنبه کاهش یافت.
با این حال، هش ریت در شبکه بیت کوین در ماه سپتامبر به بالاترین حد خود رسید، به این معنی که رقابت بین ماینرها به سطوح بی سابقه ای رسیده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx