تحلیل بایننس کوین | پیش‌بینی قیمت BNB

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

تحلیل بایننس کوین

تحلیل بایننس کوین 

تحلیل بایننس کوین 

رمزارز بزرگترین صرافی ارزدیجیتال جهان، بایننس کوین، از اوایل آپریل در یک کانال رنج و با کندل‌های کوتاه و ضعیف معامله می‌شد. با بهبود وضعیت بیت کوین و بازار کریپتو BNB هم یک حرکت صعودی را آغاز کرد و طی این حرکت توانست یک شکست قوی ایجاد کند و از محدوده ۳۱۸ دلار (باکس قرمز) عبور کند و تا ۳۳۳ دلار بالا رود. اما این رمزارز دوباره ریزشی را ثبت کرد و تا مقاومت سابق خودش که نقش حمایتی بدست آورده بود، پایین آمد.

این منطقه به قدری قوی بود که آغازگر یک روند صعودی شد و قیمت با تکیه بر همین روند دو باری سعی کرد تا قیمت ۳۳۵.۵ دلار رابشکند و در تلاش سوم هم موفق شد و تا ۳۵۰ دلار، که بالاترین قیمت اخیر بایننس کوین بود، پیشروی کرد. این رمزارز در ۱۹ آپریل یک ریزش شارپ را تجربه کرد و یکباره در حدود ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد. محدوده ۳۱۸ دلار دوباره حامی قیمت شد و این بار توانست قیمت را تا ۳۳۵ دلار به بالا پرتاب کند. حتی بعد از اینکه قیمت دوباره ریزش کرد، این محدوده قیمت را در یک کانال صعودی قرار داد تا دوباره به جنگ بالاترین قیمت اخیر خود برود.

محدوده‌های مهم نمودار BNB

طی بررسی این حرکات BNB، متوجه می‌شویم که ۳ محدوده مهم در نمودار ساعتی این رمزارز وجود دارند. یکی محدوده ۳۱۸ دلار که با باکس قرمز مشخص شده و قیمت در چند کندل اخیر بعد از برخورد با این محدوده حرکت صعودی رو آغاز کرده است. محدوده مهم دیگر، ۳۳۵ دلار است که می‌تواند تارگت (هدف) فعلی قیمت باشد. همچنین قیمت ۳۰۶ دلارکه کف کانال رنج قبلی است و در صورت ریزش بازار، می‌تواند حمایت اصلی برای BNB باشد. ناگفته نماند که ۳۳۵ دلار می‌تواند هدف اول خریداران باشد و در صورت شکست این محدوده، قیمت می‌تواند سقف قبلی اخیر خود پیشروی کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx