نشانه‌های مثبتی که هولدرهای ترون باید بدانند

ترون
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 444 نفر

ترون (TRX) مدت زیادی است که در تلاش برای افزایش پذیرش خود بوده است و اخیراً به نقطه عطف جدیدی رسیده است. ترو‌ن اسکن (TRONSCAN) در ۲۷ آوریل اشاره کرد که تعداد کل حساب‌ها در شبکه تر‌ون از ۱۵۶ میلیون فراتر رفته است که یک عدد قابل ستایش است.

این موضوع به ترو‌ن کمک کرد تا به عنوان برترین بلاک چین از نظر تعداد کاربران فعال روزانه باقی بماند و با بیش از ۹۰۰۰۰۰ آدرس بیشتر، از شبکه بایننس بهتر عمل کند. به غیر از ترون و شبکه بایننس، بیت کوین (BTC) نیز به سه رتبه اول لیست راه یافت.

ترون

این موضوع می‌تواند باعث رشد بیشتر قیمت ترون شود

جاستین سان در اوایل سال جاری اشاره کرد که معتقد است چین در نهایت ترون را خواهد پذیرفت. این احتمال، مجدداً  توسط انجمن ترو‌ن برجسته شد؛ زیرا در توییتی نوشت که چین می‌تواند کشوری باشد که قصد دارد تر‌ون را به عنوان پول قانونی بپذیرد.

اگر این اتفاق بیفتد، یک پیشرفت بزرگ برای ترو‌ن خواهد بود، زیرا چین بازیگر اصلی بریکس است، انجمنی از کشورهایی که در تلاش برای شکستن انحصار دلار آمریکا در تجارت جهانی هستند. پذیرش چین می‌تواند سرنوشت ترون را برای همیشه تغییر دهد.

استیکینگ TRX در حال بهبود است

ترون همچنین شاهد رشد استیکینگ بود که قبلاً روند نزولی را نشان می‌داد. داده‌های تر‌ون اسکن نشان داد که کل سهام TRX از ۱۹ آوریل با نرخی بیش از ۴۸٪ ، شتاب صعودی به دست آورده است.

تحلیل ترون

همانطور که از TVL تر‌ون مشهود است، به نظر می‌رسید که سلامت شبکه Tron نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد. نمودار دیفای لاما (DeFiLlama) نشان داد که TVL ترون در حال افزایش است، که برای سلامت کلی شبکه خوش بینانه به نظر می رسد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx