بایننس آمریکا مجوز دادگاه را برای تصاحب دارایی های وویجر دریافت کرد

بایننس آمریکا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 812 نفر

بایننس آمریکا مجوز دادگاه را برای تصاحب دارایی های وویجر دریافت کرد

صرافی Binance.US زیرمجموعه آمریکایی بایننس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را شکست داد. بر اساس گزارش بلومبرگ، صرافی ارز دیجیتال بایننس آمریکا حق به دست آوردن دارایی های Voyager Digital را به دست آورد. قاضی ورشکستگی ناحیه جنوبی نیویورک، مایکل وایلز، پس از چهار روز از جلسه دادرسی به صرافی رمزارز بایننس چراغ سبز نشان داد. قاضی ادعاهای مطرح شده توسط SEC را رد کرد. قاضی ایالات متحده در پرونده Binance.US در مقابل SEC به پرونده رسیدگی می کند.

این کمیسیون در اوایل ژانویه ۲۰۲۳ یک اعتراض محدود به خرید ارائه کرده بود. سوال اصلی کمیسیون این بود که چگونه صرافی ارز دیجیتال بایننس آمریکا قادر به پرداخت چنین معامله بزرگی است. علاوه بر این، مرجع نظارتی ادعا کرد که بخش‌هایی از معامله قوانین فدرال را نقض می‌کند و ادعا می‌کند که صرافی احتمالاً قانون اوراق بهادار را نقض کرده است.

با این حال، قاضی تشخیص داد که اعتراض کمیسیون بورس و اوراق بهادار «مبهم» است. قاضی وایلز، با قبول نقض قانون اوراق بهادار، اظهار داشت که کمیسیون در ارائه شواهد پشتیبان کوتاهی کرده است. علاوه بر این، قاضی خاطرنشان کرد که طبق گزارش رویترز، کمیسیون برای برافراشتن پرچم‌های قرمز تا دقیقه آخر منتظر ماند. با تایید، صرافی Binance.US اکنون می‌تواند دارایی‌های Voyager را به مبلغ بیش از یک میلیارد دلار خریداری کند. علاوه بر این، تصویب این معامله می تواند منجر به بهبودی نزدیک به ۷۳ درصدی طلبکاران شود.

قابل ذکر است که صرافی بایننس آمریکا دومین شرکت کریپتویی است که حق به دست آوردن دارایی های Voyager را به دست آورده است. این مناقصه در ابتدا توسط صرافی ارز دیجیتال ورشکسته FTX برنده شد. با این حال، پس از ورشکستگی خود FTX، وام دهنده کریپتویی که در ژوئن ۲۰۲۲ اعلام ورشکستگی کرد، دومین دور مناقصه را برگزار کرد که Binance.US به عنوان برنده ظاهر شد.

آخرین به روز رسانی دادگاه به توکن Voyager – VGX کمک کرده است. طبق گفته  کوین مارکت کپ، این توکن تنها در یک ساعت گذشته بیش از ۲۳ درصد افزایش یافته است و در زمان انتشار با قیمت ۰.۴۹۰۵ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، نمودار ۲۴ ساعته و هفت روزه روند صعودی نزدیک به ۲۶ درصد را به ثبت رساند.

در حالی که  بایننس آمریکا در نبرد علیه SEC پیروز شده است، مشکلات آن متوقف نشده است. کمیته سرمایه گذاری خارجی ایالات متحده (CFIUS) نیز در حال بررسی قرارداد Voyager و Binance.US است. و با توجه به اینکه بایننس آمریکا تا ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ فرصت دارد تا خرید را تکمیل کند، بررسی آن می تواند بر تکمیل معامله تأثیر بگذارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx