بیت کوین درحال نزدیک شدن به یک سیگنال فوق صعودی

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 377 نفر

به نظر می رسد که سرمایه گذاران تلاش می کنند حرکت بعدی قیمت بیت کوین را پیش بینی کنند زیرا این رمزارز در حدود ۲۳۰۰۰ درحال نوسان است. از آنجایی که عدم قطعیتی در بازار ارز دیجیتال حاکم است، یکی از شاخص های تکنیکال که سرمایه گذاران از نزدیک آن را دنبال می کنند، شکل گیری برخورد طلایی یا همین گلدن کراس است.

بیت کوین در آستانه تشکیل یک الگوی برخورد طلایی بالقوه است، زیرا میانگین متحرک ۵۰ روزه (MA) به عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه نزدیک می شود.

سال ۲۰۱۹ و در زمانی که BTC در منطقه ۵۰۰۰ دلار معامله می شد یک برخورد طلایی  منجر به افزایش ارزش آن شد. رالی حاصل باعث شد که بیت کو‌ین در سال ۲۰۲۱ به بالاترین سطح خود یعنی تقریباً ۶۹۰۰۰ دلار برسد.

بیت کوین

تاثیر برخورد طلایی بر بیت کوین

برخورد طلایی عمدتاً یک شاخص صعودی است که نشان می دهد روند کوتاه مدت بیت کوین در حال تغییر به سمت بالا است و به طور بالقوه می تواند منجر به افزایش پایدار قیمت شود. قابل ذکر است که شکل گیری برخورد طلایی از لحاظ تاریخی پیش از افزایش قیمت بیت کوین بوده است.

بازار احتمالاً شاهد این الگوی بالقوه است، زیرا می‌تواند نشانه شروع یک بازار صعودی جدید برای بیت کو‌ین و سایر ارزهای دیجیتال در میان عدم اطمینان در مورد سلامت عمومی بازار دارایی‌های دیجیتال باشد. به طور کلی، نزدیک شدن به شکل گیری برخورد طلایی یک نشانه مثبت برای بازار ارزهای دیجیتال است و می تواند نشانه ای از آینده روشن برای بیت کوین باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx