تحلیل بیت کوین 5 بهمن 1401 | بررسی وضعیت بازار کریپتو

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بازار کریپتو روز خود را با رنگ قرمز آغاز نمود. بیت کوین برای چهارمین بار متوالی خود را به روی 23000 دلار رساند اما بعد یک ریزش حدودا 4 درصدی را تجربه کرد و درحال حاضر در حدود قیمت 22700 دلار معامله می‌شود. در این پست با تحلیل بیت کوین در خدمت شما هستیم. تحلیل […]

بازار کریپتو روز خود را با رنگ قرمز آغاز نمود. بیت کوین برای چهارمین بار متوالی خود را به روی 23000 دلار رساند اما بعد یک ریزش حدودا 4 درصدی را تجربه کرد و درحال حاضر در حدود قیمت 22700 دلار معامله می‌شود. در این پست با تحلیل بیت کوین در خدمت شما هستیم.

تحلیل بیت کوین در نمودار روزانه

تحلیل بیت کوین
تحلیل بیت کوین در نمودار روزانه

بیت کوین در پامپ اخیر خود خط روند نزولی قدمی خود را شکست که نشانه مثبتی برای آینده این رمزارز بود. درحاضر ممکن است که قیمت قصد پول بک به این خط روند را داشته باشد که الآن در نقش یک حمایت داینامیک عمل می‌کند. در صورت شکست این حمایت قیمت می‌تواند تا سطوح پایین‌تر و محدوده 20600 دلاری (خط سبز رنگ) ریزش کند. در صورت حفظ این حمایت و بهبود وضعیت، بیت کوین می‌تواند تا محدوده 24500 دلاری (باکس آبی) حرکتی را آغاز کند.

تحلیل BTC در نمودار ساعتی

تحلیل بیت کوین
تحلیل بیت کوین در نمودار یک ساعته

در تایم فریم یک ساعته به نظر می‌رسد که بیت کوین یک کانال نزولی را تشکیل داده است. کف این کانال تقریبا با خط حمایت ذکر شده در بالا هم‌خوانی دارد. از سوی دیگر یک واگرایی در نمودار و RSI دیده می‌شود که به اصلاح قیمت اشاره می‌کند. ممکن است قیمت برای رشد بیشتر تمایل داشته باشد تا دوباره به کف این کانال برخورد کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx