افزایش انباشت بیت کوین و عبور از سطح ۲۱هزار دلار

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

بیت کوین امروز با افزایش شدید از ۲۱ هزار دلار عبور کرد زیرا داده های زنجیره ای نشانه هایی از انباشت سرمایه گذاران را نشان می دهد.

باندهای ارزش بیت کوین UTXO نشان می دهد که گروه های متعددی اخیرا خرید کرده اند

همانطور که توسط یک تحلیلگر در یک پست کریپتو کوانت اشاره شد، باندهای ارزشی که حدود ده روز رشدی کرده بودند، اکنون دوباره در حال تجمیع هستند. شاخص مربوطه در اینجا «باندهای ارزش UTXO» است که به ما می گوید چند درصد از کل عرضه بیت کوین توسط کدام گروه ها نگهداری می شود.

باندها یا گروه‌های ارزش در اینجا بر اساس تعداد کوین‌های موجود در خروجی تراکنش‌های خرج نشده (UTXO) یا به سادگی، مقدار موجود در هر کیف پول تقسیم می‌شوند. به عنوان مثال، باند ارزش ۱ تا ۱۰ هزار بیت کوین شامل تمام کیف پول هایی است که در حال حاضر بین ۱ تا ۱۰ هزار بیت کوین نگهداری می کنند. وقتی هر باند ارزشی روند صعودی را نشان می دهد، به این معنی است که تعداد کیف پول ها در آن محدوده خاص در حال افزایش است.
در زمینه بحث فعلی، باندهای ارزش مربوط به گروه‌های ۰.۱ تا ۱ BTC 1-10 ، BTC و ۱۰-۱۰۰ BTC هستند. در اینجا نموداری وجود دارد که روند درصدهای باند مقدار UTXO را برای هر یک از این گروه ها نشان می دهد:

خرید بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، زمانی که قیمت بیت کوین برای اولین بار شروع به افزایش کرد، هر سه باند ارزش شروع به کاهش کردند. این بدان معناست، سرمایه‌گذارانی که دارای مقادیر کیف پول در این محدوده‌ها بودند، با ایجاد فرصتی برای کسب سود، شروع به دامپینگ کردند.

زمانی که قیمت به اوج رسید، این معیارها به پایین ترین حد خود رسیدند و سپس با روندهای جانبی (همراه با قیمت) همراه شدند. با این حال، در چند روز گذشته، درصد عرضه بیت کوین در این باندهای ارزش UTXO یک بار دیگر شروع به افزایش کرده است. این بدان معناست که مقداری انباشت در سطوح بالاتر از سطح ۲۰ هزار دلار بوده است و نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران معتقدند قیمت بیشتر خواهد شد.

و در واقع، به دنبال این فاز انباشت، کریپتو در روز گذشته به شدت بالا رفت و دوباره از سطح ۲۱ هزار دلار عبور کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx