تحلیل آنچین بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

معامله گران بیت کوین [BTC] که از نزدیک عملکرد قیمت آن را دنبال می کنند، به خصوص در چند روز گذشته، ممکن است متوجه کاهش فشار فروش شده باشند. آیا این می‌تواند نشانه‌ای از آغاز یک روند صعودی باشد؟

گلس‌نود اخیرا گزارش داده است که شاخص “خستگی فروشنده” بیت‌کوین، پایین‌ترین حد خود در سال ۲۰۱۸ را دوباره آزمایش کرده است. بر اساس این پست، در حالی که نوسانات کاهش می یابد، این متریک پایین ترین محدوده خود را دوباره آزمایش می کند.

آیا گاوهای بیت کوین از این مزیت استفاده خواهند کرد؟

فرسودگی فروشنده ممکن است نشان دهد که روند بیت کوین ممکن است به نفع گاوها تغییر کند. با این حال، آیا این نتیجه با ویژگی‌های موجود در زنجیره همسو است؟ خوب، جریان ورودی صرافی برای بیت کوین پس از آواخر اکتبر، از روز چهارشنبه به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

خرید بیت کوین

سرعت خروج ارز بیت کوین نیز به ویژه از ابتدای نوامبر کاهش یافته است. این وضعیت، خواب نسبی در بازار را به همراه کاهش نوسانات تأیید می کند. این مشاهدات بر کاهش فشار فروش ورودی و همچنین فشار خرید تأکید دارد.

نتیجه مشابهی در بازار مشتقات مشاهده شد. نرخ تامین مالی دائمی بیت کوین فیوچرز در منطقه محدودتر و با حرکات کوچکتر در نوسان بوده است. به نظر می رسد که این مورد، کاهش تقاضا در بازار مشتقات را تایید می کند.

قیمت بیت کوین

علیرغم یک رکود مشاهده شده، بیت کوین [BTC] توانسته است سطح قابل توجهی از فعالیت های معاملاتی را در ۳ روز گذشته حفظ کند. با این وجود، فعالیت معاملاتی ضربه خورد و این با کاهش آدرس های ارسال و دریافت مشهود است.

تحلیل بیت کوین

آدرس‌های دریافتی نسبت به آدرس‌های ارسالی بهتر عمل می‌کردند که منجر به ورودی خالص آدرس در اواسط هفته شد. این ممکن است توضیح دهد که چرا در ۲۴ ساعت گذشته خرس ها به گاوها اجازه تسلط دادند.

آنچه سرمایه گذاران باید برای آن آماده شوند

اگر مشاهده فرسودگی فروشنده دقیق باشد، گاوها ممکن است حداقل برای مدتی سطوح قیمتی بالای ۲۰۰۰۰ دلار را حفظ کنند. در صورتی که با نزدیک شدن به آخر هفته فشار صعودی قابل توجهی وجود داشته باشد، ممکن است مقدار صعود بیشتری را شاهد باشیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx