نشانه های انفجار در بیت کوین

نشانه های انفجار بیت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 346 نفر

بیت کوین پس از شکستن سطح مقاومت ۲۵ هزار دلاری خود در ۲۴ ساعت گذشته، دوباره گرمای بازگشت را احساس می کند. در زمان نگارش این مقاله، این ارز دیجیتال به دلیل افزایش روزانه ۰.۷۵ درصدی، ۲۴۷۵۰ دلار معامله می‌شد. در واقع، به نظر می رسد هفته را با رشد مثبتی با بیش از ۷.۷۵ درصد به پایان برساند.

طلوع جدید

کریپتوکارنسی در روزهای اخیر بر فعالیت های صعودی منعکس شده است، چیزی که اخیرا سرمایه گذاران را مجذوب خود کرده است. در حال حاضر درخواست‌های جدی در میان مشکوک‌های بازار وجود دارد مبنی بر اینکه به زودی پنجمین دوره افزایشی می‌تواند در راه باشد. همچنین برخی از محققان وجود دارند که معتقدند اجرای بیت کوین در نتیجه “گزیدن اخبار ادغام اتریوم” است.

در اینجا، شایان ذکر است که بیت کوین پس از آخرین اعلام بلک راک شاهد افزایش سهام خود بوده است.

بلک راک که غول مدیریت دارایی ۸.۵ تریلیون دلاری است، یک تراست خصوصی بیت کوین را برای مشتریان سازمانی خود در ایالات متحده راه اندازی کرده است.

این شرکت گفت: «علیرغم رکود شدید در بازار دارایی‌های دیجیتال، ما همچنان شاهد علاقه قابل توجهی از سوی برخی مشتریان نهادی به نحوه دسترسی مؤثر و مقرون به صرفه به این دارایی‌ها با استفاده از فناوری و قابلیت‌های محصول هستیم.»

در آخرین ارزیابی خود، لوکاس اوتومورو، رئیس تحقیقات IntoTheBlock، بینش خود را در مورد آخرین روندهای BTC به اشتراک گذاشت. او ادعا کرد که تراکنش های بزرگ بسیار رایج تر شده اند. از تابستان ۲۰۲۰، درصد سهم تراکنش های بزرگ (بیش از ۱۰۰ هزار دلار) بیت کوین بین ۹۷٪ و ۹۹.۹٪ باقی مانده است.

با این حال، در طول سال ۲۰۲۱، این رقم به طور مداوم در ۹۹٪ باقی خواهد ماند. بعداً در طول بازار نزولی به حدود ۹۸ درصد کاهش یافت.

منبع :into the Blok

منبع :into the Blok

این کیف‌پول‌های بزرگ نه تنها بر تراکنش‌ها، بلکه حتی بر معیارها نیز تسلط دارند. طبق Outumuro، بزرگترین دارایی بیت کوین در اختیار نهادهای بلندمدت گرا است.

علاوه بر این، حدود ۶۰ درصد از عرضه BTC برای بیش از ۱ سال نگهداری شده است. رکورد ۲۴.۳ درصد نیز برای بیش از ۵ سال حفظ شده است.

منبع :Glassnode

منبع :Glassnode

پیشرفت بزرگ دیگری در بین سرمایه گذاران بیت کوین ثبت شده است

بر اساس گزارش گلس‌نود، درصد عرضه در سود بیت کوین (۷d MA) به تازگی به بالاترین سطح ۳ ماهه ۶۲.۷۳ رسیده است. افزایش شاخص سودآوری به طور تاریخی راه را برای هجوم STH ها به شبکه هموار کرده است. این می تواند عامل بزرگی باشد، به خصوص اگر بیت کوین روند صعودی دیگری را در نمودارها ایجاد کند.

منبع :Glassnode

منبع :Glassnode

یکی دیگر از شاخص های صعودی اخیرا توسط Santiment اشاره شده است. طبق به روز رسانی آن، در طول سال ۲۰۲۲، BTCن و S&P 500 همبستگی تنگاتنگی داشتند.

آنها نیمه اول سال را قبل از شروع بهبود در ژوئن با کاهش سپری کردند، اخیراً بیت کوین عقب افتاده است و از نظر تاریخی، اتکای کمتر برای درازمدت کریپتو خوب است.

همانطور که در زیر نشان داده شده است، بیت کوین اخیراً شروع به انحراف از S&P 500 کرده است. آیا این می‌تواند آخرین فشار برای پنجمین دوره صعودی باشد یا فقط یک معیار امیدوارکننده دیگر برای maxis است؟

منبع: santiment

منبع: santiment

خوب، بابی لی کهنه کار رمزارز، علیرغم نوسانات قیمت دارایی های دیجیتال، همچنان نسبت به بیت کوین صعودی است. در مصاحبه ای با بلومبرگ، لی اظهار داشت که هم بیت کوین و هم اتریوم می توانند به ATH های نوامبر ۲۰۲۱ خود کاهش یابند.

«اگر بازار نزولی محقق نشود، به‌راحتی می‌توانید مشاهده کنید که بیت‌کوین و اتریوم به بالاترین سطح قبلی خود باز می‌گردند، به خصوص با این ارتقای آتی برای اتریوم. این برای اکوسیستم ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. همه آن را پیش بینی می کنند از سوی دیگر، اگر واقعاً یک بازار نزولی وجود داشته باشد، فکر می‌کنم این یک امر کوتاه مدت یک تا دو ساله است. و این فقط برای ایجاد زمینه برای یک سوپر رالی جدید بزرگ در سال های آینده است.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx