تحلیل قیمت بیت کوین Bitcoin (BTC) | بررسی تخصصی تحلیل های کریپتویی

تحلیل بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 477 نفر

تحلیل قیمت بیت کوین

با توجه به معیارهایی که توسط دو شرکت مختلف تحلیل ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته شده است، بیت کوین (BTC) سیگنال های متناقضی درباره زمان شروع بازار صعودی بعدی خود منتشر می کند.

سنتیمنت می‌گوید که بیت‌کوین همچنان با S&P 500 همبستگی بالایی دارد، که این شرکت خاطرنشان می‌کند “احتمال یک روند صعودی در آینده را محدود می‌کند.”

مساری، از سوی دیگر، خاطرنشان می کند که میانگین متحرک بیت‌کوین اخیراً به یک تقاطع طلایی تبدیل شده است. تلاقی طلایی زمانی اتفاق می‌افتد که میانگین متحرک ۵۰ روزه یک دارایی از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه آن عبور کند و مساری می‌گوید که از نظر تاریخی بازده مثبت را در جدول‌های زمانی شش ماهه و یک ساله پیش‌بینی می‌کند.

بیت‌کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲۱۶۸۴ دلار معامله می شود. دارایی کریپتو با رتبه برتر بر اساس ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۷۳ درصد و در هفته گذشته بیش از ۷ درصد کاهش یافته است، اگرچه از ابتدای سال ۲۰۲۳ همچنان حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

گلسنود، یکی از شرکت‌های تحلیل ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند که تغییر موقعیت خالص هولدرهای بیت‌کوین به بالاترین سطح سه ماهه به ۴۹,۴۷۳.۳۴۶ بیت کوین رسیده است. تغییر موقعیت خالص هولدرها تغییر موقعیت ماهیانه سرمایه گذاران بلندمدت را اندازه گیری می کند، به این معنی که چنین سرمایه گذارانی ماه گذشته را صرف انباشت بیت کوین کرده اند.

گلس‌نود همچنین می‌گوید میانگین متحرک هفت روزه میانگین اندازه تراکنش بیت‌کوین نیز در روز جمعه به بالاترین سطح پنج سال اخیر یعنی ۹۸۶.۵۷۵ بیت کوین رسید. علیرغم افزایش قیمت بیت‌کوین در سال جاری، این بیت کوین بیش از ۶۸ درصد از بالاترین رقم تاریخی خود یعنی حدود ۶۹۰۰۰ دلار که در نوامبر ۲۰۲۱ به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx