تحلیل قیمت کاردانو

تحلیل کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 409 نفر

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو یک هفته شلوغ قبل از ارتقای ولنتاین خود داشت وعملکرد ADA سرمایه گذاران را ناامید کرد. کاردانو آخرین نسخه گزارش هفتگی خود را در ۱۰ فوریه منتشر کرد، که پیشرفت های قابل توجه شبکه و آمار به روز شده را برجسته می کرد.

به عنوان مثال، تعداد توکن های بومی به ۷.۷۲ میلیون رسید در حالی که تعداد کل تراکنش ها به ۶۰.۹ میلیون رسید. علاوه بر این، تعداد کل پروژه های ساخت شبکه از ۱۲۰۰ فراتر رفت، در حالی که تعداد کل پروژه های راه اندازی شده در کا‌ردانو  ۱۱۶ عدد باقی ماند.

باز هم یک هفته دیگر پر از هیجان

هفته گذشته، در انتظار ارتقای ولنتاین، پیشنهادی برای به روز رسانی SECP برای ارتقاء شبکه اصلی و محیط پیش تولید کا‌ردانو ارائه شد. این ارتقا در ۱۱ فوریه منتشر خواهد شد و در ۱۴ فوریه در شبکه اصلی در دسترس خواهد بود.

هفته گذشته، تیم های توسعه Cardano GraphQL نسخه ۸.۰.۰ را نیز منتشر کردند که با نسخه های نود ۱.۳۵.۴ و ۱.۳۵.۵ سازگار است. جدای از راه‌اندازی GraphQL v.8.0.0، تیم Adrestia روی گسترش ویژگی چند امضایی با قابلیت تفویض اختیار در کیف پول کاردانو و DBLayer نیز کار کرد.

علاوه بر این، تیم زنجیره جانبی شبکه آزمایشی اثبات مفهوم زنجیره جانبی EVM را منتشر کرد. با این راه‌اندازی جدید، توسعه‌دهندگان می‌توانند قراردادهای هوشمند و dApps را مستقر کنند، کیف پول‌ها را متصل کنند و انتقال توکن‌ها را بین محیط‌های آزمایشی آزمایش کنند. در همین حال، تیم Hydra کار بر روی مشخصات Hydra V1 را با به‌روزرسانی نمودارها و افزودن بخشی در مورد بازگشت‌ها به پایان رساند.

گزارش هفتگی کار‌دانو اشاره کرد که تیم قصد دارد مشخصات را قابل دسترس تر و استاندارد بازتر کند. واقع بینانه باشد یا نه، در اینجا سقف بازار کاردانو به شرایط بیت کوین بستگی دارد.

پاسخ کاردانو

در حالی که هفته گذشته برای اکوسیستم کاردا‌نو پویا بود، همین امر در مورد قیمت کاردانو نیز صادق بود، اما منفی. طبق گزارش کوین مارکت کپ، قیمت کاردانو در هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله، ۰.۳۵۹۱ دلار با ارزش بازار بیش از ۱۲.۴ میلیارد دلار معامله شد.

عملکرد کاردانو در زمینه معیارها نیز رضایت بخش نبود. به عنوان مثال، نسبت MVRV کاردانو در چند روز گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. با این حال، نوسان قیمت یک هفته‌ای آن افزایش یافت، اما می‌توان آن را به کاهش دو رقمی قیمت کاردانو نسبت داد. با افزایش حجم اجتماعی آن، کاردانو همچنان موضوع بحث باقی ماند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx