آیا رالی قیمتی لونا کلاسیک در راه است؟

تحلیل قیمت لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5012 نفر

آیا رالی قیمتی لونا کلاسیک در راه است؟

به نظر می رسد قیمت لونا کلاسیک آماده ثبت یک سری کندل سبز پس از رسیدن به حمایت در ۰.۰۰۰۱۵۸۴ دلار است. لونا کلاسیک پس از کسب تقریباً ۵ درصد سود در روز، با ۰.۰۰۰۱۶۶۶ دلار معامله می شود. اگر شاخص‌های تکنیکال صعودی باقی بماند، قیمت لوناکلاسیک ممکن است قیمت خود را به ۰.۰۰۰۲ دلار برساند، جایی که انتظار می‌رود گاوها برای شکست تهاجمی از الگوی مثلث صعودی فشارخرید زیادی بوجود بیاورند.

نمودار تایم فریم روزانه تشکیل یک الگوی مثلث صعودی را با پتانسیل شکستن تا ۰.۰۰۰۲۷۶۴ دلار نشان می دهد. مثلث های صعودی زمانی به تصویر می آیند که دارایی با سطح مقاومت افقی و شیب پایین تر روبرو شود.

تلاش برای بالا بردن سطح مقاومت چندین بار با شکست مواجه می شود، اما گاوها هنوز تسلیم نشده‌اند. همانطور که آنها قدرت می گیرند توسط شیب higher lows سطح تقویت می شود، یک شکست از بالای مثلث ظاهر می شود. اگر مقاومت بیش از حد قوی باشد، اثربخشی مثلث از بین می‌رود می شود.

به همین دلیل، معامله گران باید از نزدیک حرکات قیمت را در داخل مثلث زیرنظر داشته باشند. برای سیو سود قابل قبول در مقاومت افقی، می‌توان سفارش‌های خرید اولیه را بالای شیب سطوح پایین‌تر قرار داد. دسته دوم سفارشات خرید ممکن است بالاتر از مقاومت فعال شوند، همانطور که با محور x مثلث در ۰.۰۰۰۲ دلار مشخص شده است.

نمودار روزانه قیمت لونا کلاسیک

نمودار روزانه قیمت لونا کلا‌سیک

قیمت لونا کلاسیک انتظار دارد ۳۶.۴۴ درصد بالاتر از مقاومت محور x حرکت کند. این هدف شکست برابر با فاصله بین عریض ترین نقاط مثلث برون یابی شده در بالای مقاومت است، همانطور که در ۰.۰۰۰۲ دلار مشخص شده است.

با افزایش قیمت  لونا کلاسیک، سرمایه‌گذاران بیشتری برای پیوستن به روند صعودی جذب می‌شوند. اسیلاتور Stochastic نشان می دهد که خریداران با برداشتن از منطقه اشباع فروش دست بالا را دارند. معامله‌گرانی که روی موقعیت‌های خرید روی لونا کلاسیک شرط‌بندی می‌کنند باید برای سودهای بالای ۰.۰۰۰۲ دلار منتظر بمانند.

ارزیابی سودآوری کوتاه مدت قیمت لونا کلاسیک

قیمت لونا کلا‌سیک در آستانه تایید یک حرکت مورد انتظار به ۰.۰۰۰۲ دلار پس از بازگشت از حمایت خود در ۰.۰۰۰۱۵۸۴ دلار است. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، لونا کلاسیک با مانع اصلی ارائه شده توسط سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶% روبرو است. شکست موفقیت آمیز و نگه داشتن بالاتر از این سطح بحرانی، راه را برای سودهای چشمگیر ۰.۰۰۰۱۸ دلار و ۰.۰۰۰۲ دلار هموار می کند.

موقعیت اسیلاتور استوکاستیک در حین بسته شدن آن در ناحیه فروش بیش از حد، وضعیت صعودی لونا‌کلاسیک را تقویت می کند. اگر تصویر تکنیکال لونا کلاسیک به بهبود ادامه دهد، مسیری که کمترین مقاومت را دارد قطعاً در مسیر صعودی باقی خواهد ماند.

نمودار 4 ساعته قیمت لونا کلاسیک

نمودار ۴ ساعته قیمت لونا کلاسیک

در طرف دیگر، معامله گران باید چشم انداز منفی از میانگین متحرک اصلی اعمال شده را در نظر داشته باشند. از آنجایی که میانگین متحرک نمایی (EMA) 50 روزه (قرمز) به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (به رنگ بنفش) می‌رسد، خرس‌ها می‌توانند از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

در همین حال، برای اینکه قیمت لوناکلاسیک در سمت امن باشد، گاوها باید از سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶% بالاتر بروند و از مانع بعدی در ۰.۰۰۰۱۷ دلار بالاتر بروند. توجه داشته باشید که هرچه قیمت لونا کلاسیک کمتر از سطح فیبوناچی ۲۳.۶% باقی بماند، فروشندگان شانس بیشتری برای بررسی مجدد حمایت در $۰.۰۰۰۱۵۸۴ دارند.

برخلاف آنچه اکثر مردم معتقدند، جامعه لوناکلاسیک هنوز بسیار پر جنب و جوش و متعهد به ایجاد یک اکوسیستم رقابتی است. توجه سرمایه گذاران به لونا کلاسیک پس از یک پیشنهاد موفقیت آمیز برای تطبیق USTC به ارزش ۱.۰۰ دلار سابق آغاز شد. کارشناسان بر این باورند که استیبل کوین تقاضا برای لونا کلاسیک را افزایش می دهد و حرکتی برای یک رالی پایدار ایجاد می کند.

یک برنامه توکن سوزی نیز در حال انجام است که توسط بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال بر اساس حجم معاملات روزانه، پشتیبانی می شود. جامعه بر این باور است که کاهش عرضه کل شبکه به عرضه و تقاضا اجازه می دهد تا ارزش لونا کلاسیک را افزایش دهد.

با این حال، برای اینکه این کار موثر باشد، تیم باید راه‌های زیادی را برای سوزاندن لونا کلاسیک بیابد، زیرا نرخ سوزاندن فعلی نسبتاً کمتر از توکن‌هایی مانند شیبا است. به طور کلی، لونا کلاسیک هم از نظر کوتاه مدت و هم در بلندمدت چشم اندازی صعودی دریافت دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx