بیت کوین باعث رونق اقتصادی ایالات متحده می‌شود

بیت کوین آمریکا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

بیت کوین باعث رونق اقتصادی ایالات متحده می‌شود

لوک گرومن، اقتصاددان کلان پیشنهاد کرده است که ایالات متحده به جای اینکه بیت کوین را یک تهدید بداند، از پذیرش بیت کوین می‌تواند سود ببرد.

گرومن خاطرنشان کرد که پذیرش بیتکوین به عنوان یک دارایی مستقل می تواند به ایالات متحده مزیت بیشتری بدهد و رونق اقتصادی ایجاد کند و در عین حال نسبت به رقبای جهانی مانند چین و روسیه، برای آمریکا برتری ایجاد کند.

به گفته گرومن، بیت‌کوین می‌تواند گزینه‌ای برای ایالات متحده باشد، به خصوص اگر چین و روسیه انباشت طلا را انتخاب کنند، سناریویی که به معنای انفجار در بازار اوراق قرضه است. با این حال، این اقتصاددان کلان خاطرنشان کرد که در حال حاضر، سیاست گذاران در ایالات متحده بیتکوین را تهدیدی برای دلار می دانند.

بیت کوین می تواند دارایی مستقل ایالات متحده باشد، واقعاً می تواند یک دارایی مثبت بزرگ برای ایالات متحده باشد… من فکر می کنم در نهایت قدرت هایی که با جنبه مالی ایالات متحده مرتبط هستند، آن را کاملاً یک تهدید می بینند. اگر ما از خر شیطان پایین بیاییم و بگوییم بسیار خوب روسیه و چین شما می‌خواهید طلا ذخیره کنید، ولی ما می‌خواهیم بیتکوین ذخیره کنیم. این کار بازار اوراق قرضه را کاملاً منفجر می کند و ما یک رونق اقتصادی خواهیم داشت.

تهدید بیت کوین برای دلار

در عین جال، گرومن اذعان کرد که رشد بیتکوین دلار را تهدید می کند، اما احتمال جایگزینی این دارایی را رد کرد. در این راستا، او هشدار داد که رشد بیت کوین نباید یک حباب تلقی شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx