سیگنال های مثبت کاردانو

کاردانو نشانه های مثبتی نشان می‌دهد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

اکنون که هیاهو در مورد Merge فروکش کرده است، زمان آن رسیده است که کاردانو [ADA] مسئولیت را بر عهده بگیرد. هاردفورک واسیل در این ماه قرار است انجام شود و کل جامعه ارزهای دیجیتال این شبکه را از نزدیک زیر نظر دارند. اخیراً، بنیاد کاردانو (IOG) تمام پیشرفت‌های جدید و جالبی را که در هفته گذشته در مورد هاردفورک واسیل اتفاق افتاد، توییت کرد.

آمار جدید در کاردانو

طبق آخرین اعلام، مجموع تراکنش‌های شبکه کاردانو به ۵۰ میلیون رسید. افزایش مشابهی در تعداد توکن های بومی نیز رخ داد زیرا از ۶ میلیون فراتر رفت. به گفته IOG، تیم مارلو اعتبار سنجی پلوتوس مارلو را در یک محیط آزمایش ساختگی آزمایش کردند. آنها همچنین یک الگوریتم انتخاب کوین و تعادل تراکنش را برای مارلو پیاده سازی کردند. علاوه بر این، تیم Daedalus سیستم عامل جدید ترزور را نیز آزمایش کرد. قابل توجه ترین تغییر این است که محیط پیش تولید در ۱۹ سپتامبر قبل از هارد فورک اصلی شبکه، فورک می شود.

در حالی که همه این تحولات در شبکه کاردانو اتفاق افتاد، قیمت توکن آن ثابت ماند. همچنین، توکن در هفت روز رشد منفی ۸ درصدی را ثبت کرد. با این حال، یک نفس راحت این است که قیمت ADA در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲ درصد رشد کرده است. در زمان نگارش این مقاله، ADA با ارزش بازار ۱۶,۲۸۹,۳۲۴,۰۳۵ دلار و با قیمت ۰.۴۷۶۵ دلار معامله می شد.

همه چیز برای ADA خوب است؟

با کمتر از یک هفته باقی مانده برای ارتقای واسیل، چندین معیار به نفع ADA بود که نشان‌دهنده روزهای بهتری در آینده است. به عنوان مثال، فعالیت توسعه کاردانو در ماه گذشته در حال افزایش بوده است. این با تمام به روز رسانی های اخیر مطابقت دارد.

نسبت ارزش واقعی ارزش بازار (MVRV) 30 روزه کاردانو نیز رشدی را ثبت کرد که ممکن است منجر به افزایش بیشتر قیمت آن شود. علاوه بر این، سلطه اجتماعی ADA نیز در هفته گذشته افزایش یافته است. این نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به این رمزارز است.

کاردانو نشانه های مثبتی نشان می‌دهد

با این حال، طبق داده‌های کریپتوکوانت، شاخص قدرت نسبی کاردانو (RSI) و Stochastic در موقعیت‌های خنثی قرار داشتند. با توجه به تمام پیشرفت‌ها، معیارها و اقدام اخیر ADA در قیمت، می‌توان انتظار داشت که با ارتقای واسیل اخبار بهتری بشنویم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx