بیت کوین مرده است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

آیا بیت کوین مرده است؟ بیت کوین 461 بار توسط رسانه ها “مرده” اعلام شده است، اما داده های جدید به سناریوی دیگری اشاره دارد. همزمان با ریزش بیت کوین پرسش‌هایی مطرح می‌شود که که دل سرمایه گذاران را خالی می کند. یکی از این موضوعات این است که آیا بیت کوین مرده است؟ بیت […]

بیت کوین مرده است

آیا بیت کوین مرده است؟

بیت کوین 461 بار توسط رسانه ها “مرده” اعلام شده است، اما داده های جدید به سناریوی دیگری اشاره دارد. همزمان با ریزش بیت کوین پرسش‌هایی مطرح می‌شود که که دل سرمایه گذاران را خالی می کند. یکی از این موضوعات این است که آیا بیت کوین مرده است؟

بیت کوین که نتوانست از سطح 20000 دلار بالاتر برود در روز گذشته تا 18500 دلار هم سقوط کرد و همزمان با آن شرایط نامساعد اقتصاد کلان، افزایش نرخ بهره و عدم اطمینان سرمایه گذارن، باعث شد که کاربران از خود بپرسند که آیا بیت کوین مرده است؟

بر اساس داده‌های 99Bitcoins، خبر بیتکوین مرده، در مجموع 461 بار توسط اعضای مختلف رسانه‌ها منتشر شده است. با این حال، با تمام آنچه گفته شد، سوابق نشان می دهد که بیتکوین تا کنون در سال 2022، تا 5 سپتامبر، 21 بار مرده اعلام شده است. در مقابل، بیتکوین در طول سال 2021 در مجموع 47 بار مرده اعلام شد.

مرگ بیت کوین
مرگ بیت کوین

واقعا بیت کوین مرده است؟

علاوه بر این، طبق آمار گوگل ترندز، وب‌سایتی که محبوبیت جستجوهای آنلاین را تجزیه و تحلیل می‌کند، علاقه به جستجوی عبارت «بیت‌کوین مرده است» نیز بعد از هر بار ریزش بازار، بالا رفته است، جکیس تریدر ارزهای دیجیتال خاطرنشان کرد که این دومین بار از اول آگوست 2015 است که بیت کوین مرده است به امتیاز 100 می رسد. پس از هر بار افزایش جستجوی “بیتکوین مرده”، مدت کوتاهی پس از آن بیتکوین شاهد افزایش قیمت بوده است.

جستجوی مرگ بیت کوین
جستجوی مرگ بیت کوین

درگذشت بیتکوین

از زمان آغاز به کار آن در سال 2010، زمانی که برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت، 99Bitcoins به طور گسترده ای به عنوان معتبرترین منبع برای آگهی های ازبین رفتن بیت کوین در نظر گرفته شده است. قبل از اینکه بتوان گفت که بیت کوین مرده است، هر خبر مرگ منتشر شده در وب سایت باید با استانداردهای سختگیرانه سایت مطابقت داشته باشد.

انتخاب انتشار یا عدم انتشار آگهی فوت در وب سایت پس از در نظر گرفتن تعدادی از ویژگی های متمایز بیت کوین که «مرده» تلقی می شود، انجام می شود. که چند مورد از ان ها در زیر آورده شده اند:

“خود محتوا (نه فقط عنوان) باید صریحا در مورد این واقعیت صحبت کرده باشد که بیت کوین بی ارزش است یا نابود خواهد شد (بدون “شاید” یا “می تواند”).

علاوه بر این پیش نیازها، محتوای مورد نظر باید از شخصی که دارای تعداد قابل توجهی از طرفداران است یا از وب سایتی که توسط تعداد قابل توجهی از افراد به طور منظم بازدید می شود، نشات گرفته باشد.

آخرین مرگ ثبت شده در 3 جولای 2022 رخ داده است. این اظهارنظر توسط پیتر اسپینا، رئیس گلدسیک انجام شد که اظهار داشت:

روزی می رسد که آرزو می کنید ای کاش بیت کوین را به قیمت 20000 دلار می فروختید! اگر به خطرات مرتبط با طرح پانزی در حال گسترش علاقه دارید، به نمودار تاریخی نگاهی بیندازید تا ببینید تا چه اندازه بیت کوین ممکن است سقوط کند.

بر اساس آمار کوین مارکت کپ، در حال حاضر بیت کوین با قیمت 18792 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 5.67 درصد کاهش داشته و در 7 روز گذشته نیز7 درصد کاهش یافته است و ارزش کل بازار آن 359 میلیارد دلار است.

همزمان با ریزش اخیر جستجوی عبارت “بیت کوین مرده است” نیز طبق داده های گوگل ترندز افزایش یافته است.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس نیز امروز به این موضوع واکنش نشان داد و در توییتی نوشت:

بیت کوین یکبار دیگر مرد. ولی ما هنوز اینجاییم!

بیت کوین مرده بایننس

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx