بیت کوین مرده است

بیت کوین مرده است
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6448 نفر

آیا بیت کوین مرده است؟

بیت کوین ۴۶۱ بار توسط رسانه ها “مرده” اعلام شده است، اما داده های جدید به سناریوی دیگری اشاره دارد. همزمان با ریزش بیت کوین پرسش‌هایی مطرح می‌شود که که دل سرمایه گذاران را خالی می کند. یکی از این موضوعات این است که آیا بیت کوین مرده است؟

بیت کوین که نتوانست از سطح ۲۰۰۰۰ دلار بالاتر برود در روز گذشته تا ۱۸۵۰۰ دلار هم سقوط کرد و همزمان با آن شرایط نامساعد اقتصاد کلان، افزایش نرخ بهره و عدم اطمینان سرمایه گذارن، باعث شد که کاربران از خود بپرسند که آیا بیت کوین مرده است؟

بر اساس داده‌های ۹۹Bitcoins، خبر بیتکوین مرده، در مجموع ۴۶۱ بار توسط اعضای مختلف رسانه‌ها منتشر شده است. با این حال، با تمام آنچه گفته شد، سوابق نشان می دهد که بیتکوین تا کنون در سال ۲۰۲۲، تا ۵ سپتامبر، ۲۱ بار مرده اعلام شده است. در مقابل، بیتکوین در طول سال ۲۰۲۱ در مجموع ۴۷ بار مرده اعلام شد.

مرگ بیت کوین

مرگ بیت کوین

واقعا بیت کوین مرده است؟

علاوه بر این، طبق آمار گوگل ترندز، وب‌سایتی که محبوبیت جستجوهای آنلاین را تجزیه و تحلیل می‌کند، علاقه به جستجوی عبارت «بیت‌کوین مرده است» نیز بعد از هر بار ریزش بازار، بالا رفته است، جکیس تریدر ارزهای دیجیتال خاطرنشان کرد که این دومین بار از اول آگوست ۲۰۱۵ است که بیت کوین مرده است به امتیاز ۱۰۰ می رسد. پس از هر بار افزایش جستجوی “بیتکوین مرده”، مدت کوتاهی پس از آن بیتکوین شاهد افزایش قیمت بوده است.

جستجوی مرگ بیت کوین

جستجوی مرگ بیت کوین

درگذشت بیتکوین

از زمان آغاز به کار آن در سال ۲۰۱۰، زمانی که برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت، ۹۹Bitcoins به طور گسترده ای به عنوان معتبرترین منبع برای آگهی های ازبین رفتن بیت کوین در نظر گرفته شده است. قبل از اینکه بتوان گفت که بیت کوین مرده است، هر خبر مرگ منتشر شده در وب سایت باید با استانداردهای سختگیرانه سایت مطابقت داشته باشد.

انتخاب انتشار یا عدم انتشار آگهی فوت در وب سایت پس از در نظر گرفتن تعدادی از ویژگی های متمایز بیت کوین که «مرده» تلقی می شود، انجام می شود. که چند مورد از ان ها در زیر آورده شده اند:

“خود محتوا (نه فقط عنوان) باید صریحا در مورد این واقعیت صحبت کرده باشد که بیت کوین بی ارزش است یا نابود خواهد شد (بدون “شاید” یا “می تواند”).

علاوه بر این پیش نیازها، محتوای مورد نظر باید از شخصی که دارای تعداد قابل توجهی از طرفداران است یا از وب سایتی که توسط تعداد قابل توجهی از افراد به طور منظم بازدید می شود، نشات گرفته باشد.

آخرین مرگ ثبت شده در ۳ جولای ۲۰۲۲ رخ داده است. این اظهارنظر توسط پیتر اسپینا، رئیس گلدسیک انجام شد که اظهار داشت:

روزی می رسد که آرزو می کنید ای کاش بیت کوین را به قیمت ۲۰۰۰۰ دلار می فروختید! اگر به خطرات مرتبط با طرح پانزی در حال گسترش علاقه دارید، به نمودار تاریخی نگاهی بیندازید تا ببینید تا چه اندازه بیت کوین ممکن است سقوط کند.

بر اساس آمار کوین مارکت کپ، در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۱۸۷۹۲ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۶۷ درصد کاهش داشته و در ۷ روز گذشته نیز۷ درصد کاهش یافته است و ارزش کل بازار آن ۳۵۹ میلیارد دلار است.

همزمان با ریزش اخیر جستجوی عبارت “بیت کوین مرده است” نیز طبق داده های گوگل ترندز افزایش یافته است.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس نیز امروز به این موضوع واکنش نشان داد و در توییتی نوشت:

بیت کوین یکبار دیگر مرد. ولی ما هنوز اینجاییم!

بیت کوین مرده بایننس

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx