تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 401 نفر

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین و آلت‌کوین‌های برتر بازار تا سطوح حمایتی کلیدی خود سقوط کرده‌اند. در عین حال قدرت پولبک ضعیف آن ها خطر ریزش بیشتر را افزایش می‌دهد.پس از معامله در نزدیکی سطح ۲۰۰۰۰ دلار برای چند روز، بیت کوین به شدت کاهش یافت و در ۶ سپتامبر به زیر ۱۹،۰۰۰ دلار رسید.

دارایی های پرریسک در چند روز گذشته با فشار فروش مواجه شده اند زیرا سرمایه گذاران نگران هستند که فدرال رزرو بتواند به سیاست انقباض تهاجمی خود ادامه دهد.ابزار فدواچ CME نشان می دهد که احتمال افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره در جلسه سپتامبر از ۶۹ درصد در هفته گذشته به ۸۰ درصد افزایش یافته است. این باعث افزایش شاخص دلار آمریکا (DXY) شد که در ۶ سپتامبر بالای ۱۱۰ بسته شد. بازارهای سهام ایالات متحده و بازارهای ارزهای دیجیتال در تلاش بودند تا در ۷ سپتامبر رشد کنند، اما احتمالاً پس از اینکه DXY نشانه‌هایی از آرام گرفتن را نشان دهد، بازارهای مالی بتوانند نفس راحتی بکشند.

نمای بازار ارزهای دیجیتال

نمای بازار ارزهای دیجیتال

اگرچه بازار نزولی بی‌رحمانه بوده است، اما مشاهده اینکه شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های ارزهای دیجیتال و بلاک چین ادامه داده‌اند، نشانه‌ای دلگرم‌کننده است. بر اساس گزارش KPMG که در ۶ سپتامبر منتشر شد، کل سرمایه‌گذاری‌های این شرکت‌ها در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به ۱۴.۲ میلیارد دلار رسید که پس از رکورد ۳۲.۱ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۱ است.

مقاومت های بحرانی بیتکوین و آلت کوین ها که باید از آنها عبور کرد تا حرکت صعودی افزایش یابد چیست؟

اگر قیمت بیت کوین از منطقه حمایتی بازگردد، جفت BTC/USDT می تواند تا سطح ۱۹۵۲۰ دلار افزایش یابد. خرس ها تلاش خواهند کرد تا این سطح را به مقاومت تبدیل کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، احتمال شکست در زیر منطقه حمایت افزایش می یابد.

نمودار قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین

این سناریومی تواند بیت کوین را به حمایت حیاتی در ۱۷۶۲۲ دلار برساند. شکستن و بسته شدن به زیر این سطح می تواند نشانه از سرگیری روند نزولی جدیدی باشد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) (20427 دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی منطقه فروش بیش از حد، نشان می دهد که خرس ها کنترل بازار را در دست دارند.

اولین نشانه قدرت، وقفه و بسته شدن بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. چنین حرکتی نشان می دهد که خریداران در حال تلاش برای بازگشت هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx