رشد ۵۰۰ درصدی بیت کوین از زمان اظهارات جیمی دیمون بر ضد آن

بیت کوین جی پی مورگان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 706 نفر

قیمت بیت کوین (BTC) از زمانی که مدیرعامل جی پی مورگان (JP MORGAN) گفت که این ارز فقط توسط فروشندگان مواد مخدر و قاتلان استفاده می‌شود، ۵۰۰ درصد رشد داشته است.

شش سال پیش، جیمی دیمون (Jamie Dimon)، مدیرعامل جی پی مورگان، در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) با اظهارات کوبنده‌ای درباره بیت کوین خبرساز شد. او سیستم پول دیجیتالی را که ورای مرزهای بین‌المللی است، یک کلاهبرداری عنوان کرد که در نهایت منفجر خواهد شد (از بین خواهد رفت). در سپتامبر ۲۰۱۷، طی کنفرانسی در نیویورک، دیمون اظهار داشت که بیت کوین فقط برای فروشندگان مواد مخدر و قاتلان مناسب است. او بعداً در سال ۲۰۱۸، پس از عبور قیمت بیت کوین از ۲۰ هزار دلار، حرف خود را پس گرفت. در آن زمان، بازار بیت کوین هنوز در مراحل ابتدایی خود بود و بسیاری از رهبران سنتی با شک و تردید به آن نگاه می‌کردند. نظرات دیمون در دنیای مالی طنین‌انداز شد، اما او نمی‌دانست که این سخنان، در نهایت بر علیه او خواهد شد.

رشد بیت کوین

از زمان اظهارات دایمن تا به امروز، بیت کوین با همه مشکلات مقابله کرده، ارزش آن افزایش و بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته است.

۶ سال از اظهارات ضد بیت کوین مدیرعامل جی پی مورگان گذشت

شش سال، گذشته و داستان به طرز چشمگیری تغییر کرده است. بیت کوین نه‌تنها زنده مانده، بلکه رشد کرده و به یک طبقه دارایی قانونی و شناخته‌شده تبدیل شده است. در این مدت، قیمت بیت کوین به‌شدت افزایش یافته، سرمایه گذاران اولیه خود را ثروتمند و شرکت‌ها و سازمان‌ها را به خود جذب کرده است. با افزایش قابل‌توجه مارکت کپ (حجم بازار)، اکنون بیت کوین به‌عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش و سپر محافظ در برابر تورم شناخته می‌شود.

از زمان اظهارات دیمون تا به امروز، بیت کوین با همه مشکلات مقابله کرده، ارزش آن افزایش و بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته است. بیت کوین در زمان اظهارنظر دیمون در سال ۲۰۱۷، با قیمتی بیش از ۴ هزار دلار معامله می‌شد، اما امروز و در زمان نگارش این مقاله، بالای ۲۵ هزار دلار معامله می‌شود. در حال حاضر، قیمت لحظه ای بیت کوین $ ۶۳,۰۳۱.۸۹ است.

هم‌اکنون نظرات در وال استریت درباره بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال، کاملاً تغییر کرده است. مهم‌ترین نشانه را می‌توان درخواست‌های متعدد راه‌اندازی ETF بیت کوین از سوی شرکت‌های بزرگی همچون بلک راک (Blackrock) و فیدلیتی (Fidelity) دانست. جالب‌تر اینکه در سال ۲۰۲۱، جی پی مورگان، سرویس فروش بیت کوین را برای مشتریان ثروتمند خود به راه انداخت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx